Buletin de Interactions: sărbătorim 14 ani de la primul brief

Buletin de Interactions: sărbătorim 14 ani de la primul brief

Interactions, agenţia de comunicare interactivă & eCRM, şi-a început activitatea în ianuarie 2009, ajungând, anul acesta, la vârsta buletinului. După o creştere constantă, anii 2021 și 2022 au însemnat o creștere considerabilă, dinamizând și mai mult proiectele de viitor ale agenției.

 

Puțin despre început

Povestea INTERACTIONS începe, la fel ca alte povești celebre - Microsoft sau Apple - într-un garaj. Garajul INTERACTIONS se afla deasupra unui service auto: La Căpriță. (The name is real!) și, la fel ca în cazul celor două companii de tech, și pentru noi a fost un început de bun augur.

“Sunt foarte mândru de toți cei 14 ani de INTERACTIONS. Am crescut organic, așezat, și, iată că, în ultimii doi ani, datorită know how-ului și a capacității excelente de adaptare am reușit să înregistrăm o creștere demnă de menționat. Rămânem, după 14 ani, the highly reliable e-CRM & digital agency, suntem onorați și le mulțumim clienților noștri pentru încrederea acordată. Și mai rămânem aceeași echipă unită care-și ține, întotdeauna, cuvântul dat.”, Adrian Alexandrescu, CEO Interactions.

 

Schimbările lui 2022

Pe plan intern am reușit să optimizăm și mai mult work flow-urile și felul în care lucrăm implementând un nou sistem de work operating (work OS) - monday.com, pe care l-am ales datorită elementelor cheie care îi asigură un grad excelent de acceptare: reprezentare vizuală în loc de text, grid nu ierarhie, proces nu task, reunind astfel fluent cei trei piloni ai oricărui business: people, process, tools. Menționăm apoi campaniile dezvoltate cu resurse minime și  rezultate maxime datorită tool-urilor powered by INTERACTIONS: Promotiful, tool-ul pentru automatizarea promoțiilor online, Datamart, soluția pentru stocarea și accesarea datelor consumatorilor în deplină securitate și în conformitate GDPR, Eventiful, aplicația pentru gestionarea înscrierilor și participanților la evenimente. În ceea ce privește portofoliul de clienți, am reușit să păstrăm același mix echilibrat de 50% proiecte dezvoltate pentru piața locală, 50% proiecte externe.

“Însă una dintre realizările cu care ne mândrim cel mai mult este legată de rata de retenție atât a clienților, cât și a angajaților. Astfel, în medie, clienții noștri ne sunt parteneri de 7.8 ani, iar vechimea medie a colegilor se încadrează la 6.6 ani, având chiar 35% dintre colegi cu 10 ani vechime. Suntem o echipă foarte future oriented care a reușit să îmbine eficient creativitatea cu automatizarea în drumul de la brand la consumator.”, Diana Angheluță, Deputy CEO INTERACTIONS.

 

Așteptările lui 2023

Pentru anul 2023 scriem povestea INTERACTIONS punând accentul pe proiecte ca: dezvoltarea de procese digitale creative B2C, content și strategy development, B2B lead nurturing și desigur, dezvoltarea de campanii concept B2B și B2C, păstrându-ne în același timp, încrederea și optimismul că, wit-ul INTERACTIONS ne va ajuta să ne adaptăm tuturor schimbărilor și provocărilor pieței.

Agenția de comunicare interactivă & eCRM INTERACTIONS și-a început activitatea în ianuarie 2009. Compania a avut o creștere constantă și oferă servicii de creație, mentenanță, dezvoltări tehnice și de automatizare: 50% business autohton și 50% business extern. 

În portofoliul de clienți INTERACTIONS de-a lungul timpului s-au numărat branduri precum Telekom, Nestlé (Joe, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Nescafe Dolce Gusto), Audi, Seat, Hochland, LG Electronics, Mega Image, Macromex (Edenia), Martini, CEC Bank, Groupama, Mobexpert, Metropolitan Life, Sodexo, Salterra, Porsche Finance Group, Elefant.ro, Oracle, Niran, K Group, Queisser Pharma, Nordic Group sau Profi. 

Agenția are în portofoliu peste 50 de premii creative și nominalizări. 

Motto-ul INTERACTIONS: "Ne ținem cuvântul dat, întotdeauna!"

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related