
Articole care fac referire la Profi

![[Punct. Și de la capăt] Cătălin Striblea: Din punct de vedere economic, 2023 ar trebui să fie un an mai greu. Dar asta înseamnă că avem și posibilitatea să fim mai creativi, cred](https://media.iqads.ro/2022/12/dsc03719-cover-410.jpg)
[Punct. Și de la capăt] Cătălin Striblea: Din punct de vedere economic, 2023 ar trebui să fie un an mai greu. Dar asta înseamnă că avem și posibilitatea să fim mai creativi, cred
![[Profi pune suflet] Pentru comunități locale puternice, care să ducă mai departe meșteșugurile tradiționale](https://media.iqads.ro/2022/12/v1-cover-410.jpg)
[Profi pune suflet] Pentru comunități locale puternice, care să ducă mai departe meșteșugurile tradiționale

Redescoperim România prin proiecte precum „Vino la Apoș!”: meșteșuguri străvechi, artizanat autentic, experiențe și gusturi ca-n povești reunite într-un eveniment-festival organizat de Profi & Godmother sub umbrela #punemsuflet

Primul mesaj de interes public care încurajează cititul, în premieră în România. De la Saatchi & Saatchi + The Geeks

Saatchi & Saatchi + The Geeks: Despre Lifebeats - cum a luat naștere o campanie dedicată Dăruitorilor de Viață
![[Profi pune suflet] Să redescoperim România prin comunitățile care duc mai departe meșteșuguri străvechi, poveștile localnicilor și locurile ei frumoase, dar mai puțin știute](https://media.iqads.ro/2022/11/cover-comunitate-850x478px-vers1-cover-410.jpg)
[Profi pune suflet] Să redescoperim România prin comunitățile care duc mai departe meșteșuguri străvechi, poveștile localnicilor și locurile ei frumoase, dar mai puțin știute

Saatchi & Saatchi + The Geeks: Cum am transformat Quiet time în Quality time prin 6 Ghicitori muzicale

Cheil | Centrade semnează noua campanie de brand PROFI România, în calitate de partener de comunicare integrată

Promotiful integrează WhatsApp și oferă organizatorilor de concursuri o nouă modalitate de înscriere în campaniile promoționale

Raport Mercury360: în 2021, 40% dintre promoțiile din retail din România au fost pentru băuturi alcoolice

Saatchi & Saatchi + The Geeks semnează campania aniversară Dăruiește Viață – De 10 ani Dăruitori. De Schimbare

Saatchi & Saatchi + The Geeks semnează campania IQads care celebrează creativitatea în era tehnologiei

Saatchi & Saatchi + The Geeks lansează un studiu despre părinți și copii cu ocazia aniversării agenției
![[Puterea brandurilor] Mihai Coliban: Daca e ceva ce am inteles cat am trait in Rusia e cat de puternic e brandul numit comunism sovietic, comunismul original](https://media.iqads.ro/2022/05/75561420-10157882737519429-1630620836853448704-n-cover-410.jpg)
[Puterea brandurilor] Mihai Coliban: Daca e ceva ce am inteles cat am trait in Rusia e cat de puternic e brandul numit comunism sovietic, comunismul original

Mihai Gongu este singurul reprezentant al unei agenții locale în juriul D&AD, cel mai prestigios festival al industriei globale de comunicare

Cefin Trucks, Profi România şi UiPath Foundation au achiziționat pentru Crucea Roșie Română un camion și două semiremorci de mare capacitate

Saatchi & Saatchi + The Geeks semnează Profi Evolution, campania de lansare a noului concept de magazine Profi

Saatchi & Saatchi + The Geeks semnează prima campanie de comunicare pentru Building Companion, platforma constructorilor profesioniști

Saatchi & Saatchi + The Geeks semnează MEȘTERAPEUTUL, prima campanie de comunicare pentru MACON, standardul pieței românești de BCA
