Articole care fac referire la Profi
Herlitz lansează campania Back to School 2025 cu ajutorul Interactions: „Când ești mic, te visezi mare”
Interactions gestionează simultan 3 campanii pentru LG – dovada că ideile bune nu vin niciodată singure
Brașovul se alătură celui mai amplu program pentru susținerea micilor producători, Raftul cu Bunătăți Locale
Canopy își consolidează echipa prin cooptarea Alexandrei Alboiu în rolul de Team Leader Social Media
Micii producători locali din județul Bihor aduc gusturile autentice românești la Raftul cu Bunătăți Locale
Interactions semnează noua campanie Schneider Electric România pentru consumatori: „O casă smart nu e SF, e KNX”
Peste 10.000 de participanți și 80 de mici producători locali, în a treia ediție a festivalului Suflet de România
Să spunem problemei pe nume. Enroush și Line Agency luptă pentru reducerea cotei TVA la produsele menstruale
Irina Rimes și Surorile Osoianu, Zdob și Zdub, artizani ai gustului autentic și meșteșugari iscusiți, în a treia ediție a festivalului Suflet de România, pe Domeniul Regal Săvârșin
Gustul autentic oferit de micii producători locali din județul Iași, de acum la Raftul cu Bunătăți Locale
Workspace Studio atinge 27 de milioane de euro în 2024, cu peste 100.000 mp de birouri moderne amenajate si mobilate
Cum a implementat Schneider Electric prima campanie de informare din România cu ajutorul agenției de marketing Interactions
Analiză Footprints AI: 2025 este Anul Retail Media – Retailerii și brandurile transformă marketingul prin targetare precisă și atribuire în timp real
Profi șterge tradiția de praf și devine cel mai apreciat susținător al micilor producători locali din România, prin platforma Via Profi
LINE Agency câștigă 4 premii la Webstock 2024 pentru excelența în campaniile de comunicare integrate și social media
Via Profi primește cea mai importantă recunoaștere pentru dezvoltarea comunităților din România: Gold în Community Index 2024
Raftul cu Bunătăți Locale aduce în magazine gustul autentic și sănătos oferit de micii producători locali din județul Timiș
LINE Agency a transformat Summer Well în locul perfect al îngrijirii pielii prin activarea creativă "Skincare Hotel" pentru L'Oréal Dermatological Beauty
Promotica se extinde în România odată cu lansarea campaniei ”Frenemies” la Profi. Par inamici, dar sunt amici: căței și pisici cu super lipici
Chio obține rentabilitate a cheltuielilor de publicitate de 16 ori mai mare și vânzări în creștere prin rețeaua Retail Media Profi
UNTOLD Creators by Visa, primul proiect comunicat și implementat de unit-ul creativ LINE X DjSuperStore
Techsylvania 2024: peste 3500 de persoane s-au adunat pentru a fi în fruntea inovației alături de lideri de la: NASA, Interpol, NATO, Mobileye, WPP, Grab si multi altii
NASA, Mobileye, WPP, Grab, PepsiCo, Indiegogo, și mulți alții vin la Techsylvania - cel mai important eveniment de business și tehnologie din Europa de Est
„Ștergem tradiția de praf”: manifestul Profi și Goldfish Project care ne îndeamnă să redescoperim gustul autentic românesc
Un meci mare merită un ecran și mai mare, o nouă campanie LG și INTERACTIONS care îți poate aduce până la 2000 RON cashback
WAVE și Clootrack, parteneriat pentru a revoluționa înțelegerea experienței consumatorilor. Cele două au colectat 32.408 de recenzii de la clienți, însumând 73.068 de opinii, în primele luni ale anului
INTERACTIONS semnează parteneriatul cu Transavia și implementează în doar 5 zile prima campanie Fragedo
































