
Articole care fac referire la Macromex
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Macromex


Concluziile specialiștilor invitați la ediția de la Timișoara a conferinței „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices”

Concluziile specialiștilor invitați la ediția de la Oradea a conferinței „Magnetico”. „Oamenii nu rămân neapărat în companie datorită banilor, ci pentru că fac parte din comunități în care împărtășesc aceleași valori, aceleași sentimente, același crez”

Despre DigiCon, business și viitorul marketingului online: Povestea din spatele celei mai mari conferințe pentru top marketing management din România

Pe 2 noiembrie, proiectul „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices”, dedicat specialiștilor în HR și Employer Branding, ajunge la Timișoara

Concluziile specialiștilor invitați la ediția de la Brașov a conferinței „Magnetico”. „Trei din patru români caută sensul și impactul pe care munca lor îl are în societate”

BusinessMark revine la Oradea cu un nou proiect dedicat comunității locale de HR. Pe 19 octombrie 2023, specialiștii în resurse umane și employer branding sunt așteptați la Hotel Ramada

Proiectul „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices”, dedicat specialiștilor în HR și Employer Branding, ajunge în această toamnă în 4 orașe din România. Prima oprire va fi la Brașov

Concluziile ediției HR Uncovered din 2023. „Transformarea nu poate fi făcută fără o cultură organizațională puternică, flexibilă, în care liderii se orientează mai mult și să sunt mai atenți la nivelul de stres pe care îl resimt angajații”

HR Uncovered 2023. Specialiști români și internaționali vorbesc, pe 22 septembrie, la București, despre poveștile de HR din spatele brandurilor

„59% dintre angajați iau în considerare schimbarea locului de muncă cu unul care oferă mai multă flexibilitate”

„Când vine vorba de apartenență, angajații care simt în mod autentic că aparțin organizației vor fi mai productivi”

Proiectul „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices” ajunge, pe 14 iunie 2023, la Iași

„Inteligența artificială va fi prevalentă în următorii ani pentru viața noastră, pentru profesia noastră și, cu cât suntem mai pregătiți, cu atât vom face față mai bine provocărilor ce ne așteaptă”

Proiectul „Magnetico”, dedicat specialiștilor în employer branding și resurse umane ajunge la Cluj-Napoca

Retailul de top vine pe 4 mai la Marriott: European Digital Commerce, evenimentul primăverii în comerț

Concluziile specialiștilor invitați la Tomorrow@work 2023. Organizațiile trebuie să acorde o atenție sporită diversității generaționale la locul de muncă, competențelor viitorului, biroului ca spațiu ce încurajează colaborarea și inovația

Cum va arăta munca în viitor și ce putem face pentru a pregăti organizația și departamentul de HR pentru toate schimbările care ne așteaptă?

Tania Mihalcia (Director INTS): „Este minunat să putem adresa dedicat donatorii, acolo unde anumite grupe sunt în alertă"

Minio Studio a consolidat comunicarea despre Snackologie în 2022 alături de TUC, Oreo, Milka și Philadelphia

Promotiful integrează WhatsApp și oferă organizatorilor de concursuri o nouă modalitate de înscriere în campaniile promoționale

Saatchi & Saatchi + The Geeks semnează campania aniversară Dăruiește Viață – De 10 ani Dăruitori. De Schimbare

Saatchi & Saatchi + The Geeks semnează campania IQads care celebrează creativitatea în era tehnologiei

Saatchi & Saatchi + The Geeks lansează un studiu despre părinți și copii cu ocazia aniversării agenției

Minio Studio lansează Creative Chaos, primul documentar local despre cum se fac campaniile de publicitate

Evenimentele din seria „HR Vibes” ajung din nou în cele mai importante orașe din România. Prima oprire va fi la Cluj-Napoca, pe 17 mai 2022

Macromex reinventează comerțul B2B prin platforma Bocado.ro. Investiția în crearea platformei: 500.000 de euro

Internetics prezintă Juriul ediției cu numărul 21. Jury Chair: Hugo Veiga, Global Chief Creative Officer AKQA

A doua zi a evenimentului HR Uncovered 2021- Pandemia a accelerat trendurile deja existente, productivitatea angajaților când lucrează remote este foarte ridicată, iar rolul managerilor este în schimbare

Solidar Social, programul umanitar adaptat pandemiei al Asociaţiei Adi Hădean, a donat peste 300.000 de porţii, până în prezent, și a ținut activi profesioniști din HoReCa, un domeniu greu încercat
