Carlsberg sarbatoreste deschiderea stadionului Wembley

Carlsberg va lansa o promotie creata de Billington Cartmell pentru a marca deschiderea noului stadion Wembley, relateaza Brand Republic.

Compania producatoare de bere ofera doua bilete la stadionul Wembley in pachete promotionale de Carlsberg si Carlsberg Export care se vor gasi in magazinele Asda incepand cu mijlocul lunii februarie.
Billington Carmell a creat un mecanism nou pentru un ambalaj special de Carlsberg, care acorda dreptul pentru doua persoane sa urmareasca toate evenimentele muzicale si sportive care vor avea loc pe stadionul de 793 milioane £, in intervalul august 2007 - iulie 2008.
Carlsberg, unul dintre sponsorii oficiali ai echipei nationale de fotbal ai Angliei, a declarat ca mai ofera si vouchere de 1 £ pentru fiecare cumparare de pachet promotional pe durata acestei campanii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related