Nana Popa: Decizia de a face brandul meu sustenabil prin brodarea obiectelor vintage a fost una inspirată. Am văzut în denim-ul vintage o modalitate de a oferi o nouă viață hainelor

Nana Popa: Decizia de a face brandul meu sustenabil prin brodarea obiectelor vintage a fost una inspirată. Am văzut în denim-ul vintage o modalitate de a oferi o nouă viață hainelor

Când mă gândesc la „modă”, primul cuvânt care îmi vine în minte este consumerism. Ne cumpărăm haine care „nu se mai poartă” de la un sezon la altul, deci trebuie să ne luăm altele, alegem de multe ori accesorii și obiecte vestimentare de care poate nu avem nevoie. Contribuim, astfel, la creșterea unei industrii deloc prietenă cu mediul înconjurător.

Moda poate să fie și frumoasă, creativă și sustenabilă, spune antreprenoarea Nana Popa. O și dovedește prin brandul său nAtelier, pe care l-a creat din dragostea pentru denim – un material cu care a crescut – și din dorința de a-și exprima creativitatea. A ales drept instrument broderia, pe care o face în modele unice pe geci vechi de blugi reduse la viață cu ajutorul pietrelor, firelor textile, perlelor și cristalelor din sticlă.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related