Muzica scapa turma.

A dat norocul peste noi. La propriu. In sfarsit, puricii micilor ecrane s-au imbatat cu un spot de culoare iar boxele si-au luat portia de rasfat cu decibeli armoniosi. E primavara si euforia vizuala specifica sezonului nu poate sa fie mai bine exprimata decat in spotul Joe. JoeVille, pe al sau nume, e o cafea cu sare dupa o betie crunta cu reclame spumoase si fara sens.

Anii '40 marcheaza perioada de glorie a musicalurilor. "The Broadway Melody", produs de Warner Brothers, avea sa fie primul musical de succes si sa dea, astfel, tonul la un nou gen de filme. Revenind la reclame, rolul muzicii a fost dintotdeauna vital pentru reusita unui spot. Nu multi au fost cei care au indraznit sa acorde muzicii rolul principal. Honda a fost ultimul victorios demn de amintit, care a dedicat o intreaga oda sentimentului de ura. Ne-am desteptat si noi. Nu imnul patriei a fost galeata cu apa rece. Ce-i drept, Muresanu si Pann ne tot indeamna din 1848 sa ne desteptam, dar somnul de dupa-amiaza e cel mai placut. A venit 2007 si iata ca din televizor rasuna glasul unui "cocos", ce-si antreneaza corzile vocale pentru un BMW. Aleluia!

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune


Comentarii

ghita muresan
acum 17 ani
ce ai vazut tu bun la spotul ala, nu stiu... e o basina facuta pe multi bani.

GET A MAN! KEK!

Sasha Cohn
acum 17 ani
tu chiar nu stii sa citesti articolulul?Tipa ti-a dat mai multe motive pentru care spotul e ok, tu nici macar unul pentru care e naspa.

Eu cred ca tu ai nevoie de o femeie..si mai mult..iti place de Cristina.

Daniel Orlando Stoicescu
acum 17 ani
Nu inteleg de ce nu imi sunt postate comentariile
Suman Eugen
acum 17 ani
bine scris. f bun si spotul.
Catalina Matei
acum 16 ani
Bun articolul. Felicitari k ai adus vorba de spotul Joe; intradevar, este reusit. Sincer, pana si persoane kre fug de reclame au stat sa-l urmareasca, nu numai 1data, ci de fiekre data knd este difuzat. super! dar asta e, parerile sunt impartzite, unii nu fac parte din publicul tzinta, desi mi-e greu sa cred k nu atrage pe toata lumea.
Irina Petrovici
acum 16 ani
eu caracterizez acest spot intr-un cuvant: enervant.

este o productie eleganta, e impresionant, are un casting bun si isi face treaba ca si "entertainer"... si cu toate astea ma irita la culme.

e adevarat, nu am fost niciodata un fan al musicalurilor.



Branded


Related