Programul Happy Meal™ Readers: lectură alături de McDonald’s®. 1.2 milioane de cărți în format de buzunar, oferite la meniurile Happy Meal, în 2023

Programul Happy Meal™ Readers: lectură alături de McDonald’s®. 1.2 milioane de cărți în format de buzunar, oferite la meniurile Happy Meal, în 2023

McDonald’s în România dorește să facă cititul accesibil și distractiv pentru fiecare, prin seria de cărți „Little People, Big Dreams™”. Astfel, cu ocazia Zilei Naționale a Lecturii, McDonald’s continuă programul Happy Meal™ Readers și încurajează pasiunea pentru lectură în rândul celor mici.

În 2023, clienții McDonald’s au ales peste 1.2 milioane de cărți din programul Happy Meal™ Readers pentru copiii lor. De la lansare, din 2019, mai mult de 2.7 milioane de cărți au fost alese în locul jucăriilor, odată cu achiziționarea meniului Happy Meal.

 

Cărțile „Little People, Big Dreams™”: poveștile unor oameni extraordinari

Noile cărți au la bază poveștile unor oameni excepționali, printre care creatori, artiști, oameni de știință și lideri, cu realizări incredibile și contribuții semnificative în diferite domenii. Acestea sunt scrise și adaptate pe înțelesul copiilor, oferindu-le oportunitatea acestora de a se identifica cu personajele și de a visa cu ochii larg deschiși.

Fiecare carte vine într-un format de buzunar, ușor de purtat și de răsfoit chiar și de micii cititori. Colecția Happy Meal™ Readers continuă să inspire și în 2024, cu titluri captivante precum: „Pot fi o legendă a sportului”, poveștile lui Pele și Muhammad Ali, „Pot fi un scriitor plin de inspirație”, poveștile Mayei Angelou și ale Jane Austen, „Pot fi astronaut”, poveștile lui Neil Armstrong și Sally Ride, „Pot fi un atlet extraordinar”, povestea lui Terry Fox, „Pot fi un alpinist curajos”, povestea lui Tenzing Norgay, „Pot scrie o poveste înfricoșătoare”, povestea lui Mary Selley.

 

Angajament pentru educație

Anul 2022 a marcat în România instituirea Zilei Naționale a Lecturii, ce este celebrată în fiecare an, pe 15 februarie. Cu acest prilej sunt organizate numeroase evenimente culturale - cluburi de lectură, ateliere, discuții libere, dezbateri și alte formate menite să promoveze și să încurajeze lectura. McDonald’s se angajează să fie un partener activ în această misiune continuă de educare a comunităților din care face parte.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related