Factor pregateste campanii de marketing viral

Factor, casa de productie si post-productie publicitara condusa de Tino Furtuna, isi dezvolta capacitatile de productie pentru filmele virale de promovare conform planurilor de sincronizare a serviciilor sale cu cererea pietei si cu standardele calitative impuse de Comunitatea Europeana.

Conform comunicatului Touch Communication, Factor ofera clientilor sai toata gama de servicii de productie si post-productie audio-video, in locatiile proprii, pentru realizarea filmelor virale de companie sau de promovare de produs.
"Impreuna cu clientii nostri am identificat potentialul major al campaniilor de comunicare virala. Mediul virtual detine un potential extraordinar de crestere a brand awareness-ului prin utilizarea unor canale ne-conventionale precum Internetul, e-mail-ul sau instant messenger-ul. Acesta trebuie insa sustinut de materiale de promovare de calitate superioara care sa intretina interesul publicului. Prin serviciile pe care le oferim in-house venim in intampinarea clientilor nostri cu cele mai bune si eficiente solutii pentru realizarea campaniilor de marketing viral" a declarat Tino Furtuna.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Oameni

Sectiune



Related