[Românești Productions] Tino Furtuna (Film Factor): Pentru că producția principală se va orienta spre online, văd o lărgire considerabilă a serviciilor prin efectul "evantai"

[Românești Productions] Tino Furtuna (Film Factor): Pentru că producția principală se va orienta spre online, văd o lărgire considerabilă a serviciilor prin efectul "evantai"

Ca tot s-a gatat si Cannes-ul lui 2018, mai venim cu un citat interesant pe tema:

Toti creativii vad filme cu Cannes. Este destinatia visata, confirmarea confirmarii, galoane, epoleti etc. Toate capacitatile de productie trebuie sa fie pe un covor fermecat, cea mai noua tehnologie, post-productie megajmechera, dar cu deadline-uri de multe ori la limita (im)posibilului.

Ii apartine lui Tino Furtuna (General Manager, Film Factor) si face parte din raspunsul la o intrebare de-a noastra despre intelegerea agentiilor fata de capacitatile implicate in productie. Raspunsul sau se incheie astfel: "Pe scurt, bugetele au scazut, pretentiile au crescut!".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Pozitii

Sectiune



Branded


Related