Directorul Propaganda considera agentia sa revelatia Ad'Or

Adrian Tuluca, director executiv Propaganda, vede in premiile obtinute anul acesta la Ad'Or o confirmare a faptului ca agentia e "pe un drum bun si furnizam partenerilor nostri solutii eficiente de comunicare". Acesta mai declara intr-un comunicat de presa ca Propaganda a fost revelatia festivalului: "Dupa ce ne-am inscris ultimii in competitia Ad'Or de anul acesta am fost un fel de dovada vie a zicalei ca nu suntem deloc cei din urma si am reusit sa fim din nou revelatia festivalului dupa ce am facut aceeasi isprava si in 2005, la chiar prima nostra participare la un festival".

Ultima inscrisa in cursa pentru Ad'Or 2007 dintre cele 26 de agentii, Propaganda s-a situat in final pe podium drept "The Silver Agency of the Year", ca urmare a premiilor si nominalizarilor obtinute. Pe langa acest titlu, Propaganda a mai obtinut un premiu special al juriului pentru "Best Craft in Print" cu lucrarea "The good listener dog", desemnat si "Cel mai bun Print" in categoria "Divertisment", iar in categoria "Mass Media" agentia a primit acelasi titlu cu o serie de lucrari pentru Radio Guerrilla.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Companii

Festivaluri

Sectiune



Related