Tendinte in comunicarea organizationala

Catedra de Comunicare si Relatii Publice din Facultatea de Litere a Universitatii din Bucuresti organizeaza, in perioada 1 - 2 iunie 2007, cea de a III-a editie a Conferintei sale anuale cu participare internationala, la sediul facultatii din str. Edgar Quinet nr.5-7.

Editia 2007 are ca tema "Fundamentele Comunicarii Organizationale: tendinte actuale" si se desfasoara in asociere cu al XIV-lea Colocviu Franco-Roman "Organizatiile si Cultura Media - transformari corporative", derulat de Centrul de Studii Media si Noi Tehnologii de Comunicare al Facultatii de Sociologie.

Conferinta Catedrei de Comunicare si Relatii Publice a Facultatii de Litere, cel mai vechi departament de specialitate din Romania, beneficiaza de sustinerea stiintifica a ECREA (European Communication Research and Education Association), AUF (Agence Universitaire de la Francophonie), SFSIC (Societe Francaise des Sciences de l'Information et de la Communication), EUPRERA (European Public Relations Education and Research Association).

Peste 45% din cei circa 100 de participanti din mediul academic, al cercetarii si al afacerilor in domeniul comunicarii si relatiilor publice reprezinta comunitatea stiintifica internationala, din tari precum Canada, Danemarca, Franta, Germania, Marea Britanie.

Comunicarea organizationala a devenit, in practica, un domeniu dinamic si interdisciplinar care se construieste prin metodologii de relatii publice, marketing, comunicare corporatista, managementul resurselor umane, cultura organizationala.

Structura Conferintei cuprinde doua sesiuni in plen dedicate analizarii celor mai semnificative probleme ale comunicarii organizationale in Europa si patru sectiuni de lucru, cu subiecte integrate tematicii fiecarei sectiuni: 1. Comunicare si cultura organizationala; 2. Comunicare interna; 3. Cultura organizatiilor media - transformari corporative; 4. Relatii publice, reputatie si responsabilitate sociala corporativa.

O mini-expozitie de carte de profil si lansarea volumului de lucrari stiintifice al editiei anterioare a Conferintei completeaza agenda.

Editia 2007 a Conferintei ofera oportunitatea diseminarii mesajelor lansate de referenti, cu sprijinul sponsorilor si partenerilor media ai evenimentului: EIT Forum Auto / Importator Volvo in Romania - partener oficial, Golden Tulip Sky Gate, Romanian Convention Bureau, SnackAttack, DC Communication, HotNews.ro, IQads.ro, Comunicatii Mobile, Dilema Veche, British Council, aLtitudini, Editura Tritonic.

Activitatile pre-conferinta includ: Forumul Volvo - Dilema Veche, in 30 mai; prima intrunire a membrilor nou-infiintatei Sectii de Comunicare Strategica si Organizationala a ECREA, precum si masa rotunda pentru practicienii de relatii publice, moderata de Dr. Jon White, consultant in comunicare din Marea Britanie, care va pune in discutie un studiu asupra structurilor de comunicare interna, in data de 31 mai, orele 18, la Sala de Consiliu a Facultatii.
Detalii la www.comunicare-relatiipublice.ro

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related