Agentia Carat a castigat contul de media al producatorului de jucarii Mattel

Agentia Carat, prezenta si in Romania, a castigat contul international de media al Mattel, cel mai mare producator de jucarii din lume, cont estimat la valoarea de 475 de milioane de dolari informeaza Mandmeurope.com.

Contul de media al Mattel va fi gestionat de catre agentia Carat incepand din luna ianuarie a anului urmator.

Selectia a inceput in urma cu zece luni, iar la aceasta au mai participat agentiile ZenithOptimedia, parte din grupul Publicis, si Mindshare, parte din WPP.

Mattel a fost implicat in ultimele luni intr-un scandal international privind siguranta jucariilor sale. Producatorul a fost nevoit sa retraga de pe piata in jur de 20 milioane de jucarii din cauza nivelului mare de plumb continut de vopsea si al unor magneti care putea fi detasati accidental si care constituiau un pericol pentru copii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Related