Un studiu sociologic releva ca trei sferturi dintre copii sunt mari consumatori de publicitate

Un studiu realizat de IMAS si CSMNTC la comanda Consiliului National al Audiovizualului (CNA) releva ca 75% dintre copiii de 6 ani urmaresc publicitatea la TV, procent care scade pana la 62% in cazul copiilor de 8 ani.

Rasvan Popescu, presedintele CNA, a spus ca "dupa cum atesta studiile, copii de 6 ani sunt mari consumatori de reclama, iar consumul scade odata cu inaintarea in varsta".
Afirmatia presedintelui CNA este intarita de rezultatul studiului, potrivit caruia 75% dintre copii de 6 ani urmaresc publicitatea la TV, procent care scade pana la 62% in cazul copiilor de 8 ani. Conform studiului, peste 35% dintre copiii cu varsta cuprinsa intre 11 si 15 ani chestionati cred ceea ce se spune in reclame, in timp ce 47% nu prea cred, iar peste 9% nu cred de loc. Cele mai multe reclame recunoscute ca atare si mentionate de copiii de 6-10 ani sunt la produse alimentare (20%), urmate de produse pentru copii (16,5%) si publicitatea la bauturi racoritoare si sucuri (5,1%).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related