Motion Vision Communication sprijina campania Realitatea TV

"De la romani, 100.000 de semnaturi impotriva taxei! De la Guvern asteptam dezbatere publica!". Sub aceasta titulatura Realitatea TV a demarat in Bucuresti o campanie de outdoor mobil tip MV.com-MAXI ce incununeaza eforturile unei ample actiuni tip-caravana desfasurata in principalele orase din Romania.

Materializand o initiativa curajoasa, Realitatea TV a reusit sa cristalizeze vointa a peste 100.000 de cetateni din diverse colturi ale tarii si sa obtina acest numar impresionant de opozitii impotriva taxei auto de prima inmatriculare. Campania din Bucuresti se bucura in aceasta perioada de promovarea cu ajutorul outdoor-ului mobil tip MV.com-MAXI, furnizat de Motion Vision Communication!

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related