FF Advertising a dezvoltat proiectul BTL pentru Double Extension L'Oreal

L'Oreal Romania a lansat la jumatatea lunii martie Double Extension, prima mascara ce, pe de o parte fortifica genele, iar pe de alta parte le alungeste.

Campania din Romania se va directiona intens pe ATL, dar si pe un BTL sustinut. Pitch-ul pentru creatie si implementare, pe partea de BTL, a fost castigat de catre FF Advertising.

Conceptul acestei mascara revolutionare se bazeaza pe doua formule inovatoare si pe doua periute brevetate L'Oreal, pentru un rezultat unic - gene rezistente, cu 60% mai lungi.

Introducerea Double Extension pe piata din Romania este una dintre cele mai importante lansari L'Oreal din anul 2004, produsul devenind, deja, un adevarat "star" pe pietele straine: Statele Unite, Canada si leader de piata in Spania. Dupa numai o saptamana, Double Extension revolutionase vanzarile, atingand o cota de piata de 5.1%. In prezent, Double Extension este mascara numarul 1 in vanzari, cu 25.6% din piata.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pastel

pastel este o agentie de comunicare romaneasca cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 14 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related