
Articole care fac referire la L'Oreal


Smaranda Teleabă preia rolul de Chief Marketing Officer la L’Oréal România, în timp ce Raluca Duță își asumă funcția de Head of L’Oréal University for E-Commerce

L'Oréal Groupe prezintă cele mai recente cercetări privind impactul pigmentării și variațiilor hormonale asupra pielii și scalpului femeilor la Congresul Mondial de Dermatologie

Bucharest Pride 2023, evenimentul comunității LGBTQIA+, are loc între 21 și 29 iulie. #ProtejațiToateFamiliile - prima campanie 360 a Asociației Accept

Programul de burse private L’Oréal – UNESCO „Pentru Femeile din Știință” anunță începerea înscrierilor pentru finanțarea a cinci noi proiecte de cercetare

Programul de burse private L’Oréal – UNESCO „Pentru Femeile din Știință” anunță începerea înscrierilor pentru finanțarea a cinci noi proiecte de cercetare

Matthew Phelan: Happy employees are in a growth state where they can access all parts of their brain system to be creative and ultimately innovate

Matthew Phelan: Angajații fericiți își dezvoltă toate părțile sistemului lor cerebral și pot fi mai creativi și, în cele din urmă, mai inovatori

L'Oréal investește într-o companie de biotehnologie, pentru a dezvolta la scară largă ingrediente pe bază de plante pentru o frumusețe sustenabilă

L'Oréal Professionnel aduce Water Saver în România, pentru a reduce consumul de apă folosit în saloanele de coafură

L’Oréal este numită pentru a 14-a oară una dintre cele mai etice companii din lume de către Institutul Ethisphere

L’Oréal România susține excelența în domeniul cercetării și anunță câștigătoarele burselor private L’Oréal – UNESCO „Pentru Femeile din Știință”

L'Oréal România dă startul înscrierilor la Școala de Beauty Vlogging, un proiect educațional complex, dedicat noilor creatori de conținut

L’Oréal și UNESCO susțin femeile din domeniul cercetării prin lansarea unei noi ediții a programului de burse private L’Oréal – UNESCO „Pentru Femeile din Știință”

L’Oréal Groupe anunță numirea Simonei Fîrtat în funcția de Senior Manager Communications and Engagement, Europa

În direct pe catwalk-ul L’Oreal la început de an. „Best of all worlds” - primul eveniment hibrid din 2022 marca Exploratist

Patru cercetătoare din România au fost desemnate câștigătoarele burselor private. L’Oréal – UNESCO Pentru Femeile din Știință și au obținut finanțare în valoare de 188.000 de lei

Takeaway susține inițiativele de wellbeing adresate targetului corporate devenind partenerul principal al ediției de toamnă Chill Pack

Cercetătoarele din România au acces la finanțare prin programul de burse private L’Oréal-UNESCO „Pentru Femeile din Știință”

A IV-a ediție a PR Arena. Competiția pentru studenți lansată de GWPR și FJSC s-a extins și în Republica Moldova

Iv cel Naiv: Sa fii scriitor e frumos. Sa traiesti din asta, in Romania e dificil. Asa ca majoritatea scriitorilor traiesc din activitati conexe care includ sau nu scrisul

Glovo încheie un parteneriat strategic de 100 milioane de euro cu Stoneweg pentru a extinde divizia Q-Commerce

CES 2021: L'Oréal prezintă L'Oréal Water Saver, o tehnologie pentru îngrijirea sustenabilă a părului în saloanele de coafură și acasă, dezvoltată împreună cu Gjosa

Companiile LanzaTech, Total și L’Oréal anunță o premieră mondială: primul ambalaj pentru un produs cosmetic realizat din plastic obținut din reciclarea emisiilor industriale de carbon

A început o nouă ediție a Școlii de Beauty Vlogging, proiect educațional lansat de L'Oréal România pentru sprijinirea vloggerilor pasionați de beauty

Competiția „L’Oréal-UNESCO Pentru Femeile din Știință” mărește limita de vârstă la 40 de ani și valoarea unei burse la 47.000 lei. Înscrierile încep pe 15 iulie

Pe 18 iunie se reunește comunitatea regională a profesioniștilor în employer branding, în cadrul EBcon

Grupul L’Oréal anunță programul L’Oréal for the future în cadrul căruia oferă 150 de milioane de euro pentru sprijinirea femeilor vulnerabile și pentru protejarea mediului

Inteligență artificială, automatizare, flexibilitate. Aflați cum va arăta viitorul forței de muncă la Tomorrow@Work 2020
![[Politici de mediu] Simona Firtat, L’oreal: Fiecare generatie a provocat, la un moment dat, status quo-ul. Si bine a facut](https://media.iqads.ro/2019/12/simona-firtat-l-oreal-cover-410.jpg)