Articole care fac referire la L'Oreal
L’Oréal România marchează a 15-a ediție a programului L’Oréal – UNESCO „Pentru Femeile din Știință” și acordă 10 burse în valoare totală de 100.000 de euro
Hula Hoops, unul din cel mai mari branduri din portofoliul Intersnack Group, a fost lansat în România
LINE Agency, finalistă la Art Directors Club of Europe AWARDS 2025. Campania “Spune-i pe nume” care a transformat un subiect tabu într-o cauză națională, recunoscută la nivel european
BUZZStore devine furnizor oficial al L’Oréal România în urma pitch-ului pentru servicii integrate de WOM marketing
L’Oréal România lansează „Go Beyond the Job Description”, o campanie de employer branding dedicată celor care vor mai mult decât un simplu job
Chill Pack #10: Campania care a conectat peste 100.000 de angajați corporate cu zeci de branduri ajunge la ediția aniversară
Grupul L’Oréal își intensifică eforturile de a educa publicul să adopte un comportament mai sustenabil, prin lansarea inițiativei globale #JoinTheRefillMovement
Programul de burse private L'Oréal - UNESCO „Pentru Femeile din Știință” anunță comasarea edițiilor 2024-2025 și deschiderea unui nou apel la înscrieri, oferind un număr dublu de burse pentru finanțarea a zece noi proiecte de cercetare
A început cea de-a 15-a ediție a campaniei naționale “Zilele Protecției Solare” pentru depistarea timpurie a cancerului de piele de tip melanom
Trei studenți de la FABIZ-ASE vor reprezenta România în finala internațională a competiției de business L’Oréal Brandstorm
Tudor Petremarin: Nu cred că adolescenții de acum au visuri foarte diferite de tineri de acum 20 sau 50 de ani. Aceleași dorințe de a iubi și de a fi iubiți, aceeași speranță de a fi înțeleși
Juraj Kováč - Creative & Strategy Director, THIS IS LOCCO este Președintele juriului Internetics 2024
LINE Agency a transformat Summer Well în locul perfect al îngrijirii pielii prin activarea creativă "Skincare Hotel" pentru L'Oréal Dermatological Beauty
Intră în cursa pentru o bursă de prestigiu! Cercetătoarele din România se mai pot înscrie până pe 18 august în Programul de Burse Private L'Oréal – UNESCO „Pentru Femeile din Științe”
Treti tinere din România inovează industria de îngrijire a părului în cadrul competiției globale L’Oréal Brandstorm
[Scoala ADC*RO] Denisa Robu: Suntem o generație care trăiește intens. Suntem TOP la multitasking. Simt că avem mult sugar & spice și nu ne este frică de nou
L’Oréal Groupe a primit recunoaștere la nivel mondial privind practicile de DEI&I, etică și sustenabilitate
L’Oréal Groupe lansează Melasyl™, un ingredient inovator ce acționează asupra problemelor localizate ale pigmentării pielii
L’Oréal – UNESCO anunță lansarea celei de-a XV-a ediții a programului de burse private „Pentru Femeile din Științe”, având ca scop finanțarea a cinci noi proiecte de cercetare
Grupul L’Oréal a obținut un scor triplu “A” CDP pentru al 8-lea an consecutiv pentru leadership de mediu privind schimbările climatice, păduri și securitatea apei
L’Oréal Groupe semnează un acord de licențiere exclusivă a produselor de înfrumusețare de lux ale brandului Miu Miu la nivel global
Au fost desemnate cele cinci câștigătoare ale burselor private L’Oréal – UNESCO “Pentru Femeile din Științe” România, ediția 2023
[Marcom 2024] Mugur Patrascu: Traim vremurile template-urilor, ale mimetismului, ale oportunismului, ale prompturilor si ale vizualului gaunos, dar eye candy
BOLD, fondul de capital de risc al L’Oréal, investește în timeline, o companie elvețiană de biotehnologie a longevității
L’Oréal achiziționează Gjosa, startup-ul tehnologic din spatele invențiilor revoluționare de economisire a apei
L'Oréal Groupe a prezentat AirLight Pro la CES® 2024, un instrument inovator, de calitate profesională pentru uscarea părului, care are grijă atât de păr, cât și de planetă
Rafał Drzewiecki: Comunitatea TikTok din România este una dintre cele mai dinamice din Europa. Ne face plăcere să urmărim imaginația și inventivitatea creatorilor români
[Start in industrie] Cristina Lefter: Suntem o generație preocupată de problemele comunității, căreia nu îi este frică să semnaleze diverse derapaje pe care le observă în jur































