Articole care fac referire la L'Oreal
Hula Hoops, unul din cel mai mari branduri din portofoliul Intersnack Group, a fost lansat în România
LINE Agency, finalistă la Art Directors Club of Europe AWARDS 2025. Campania “Spune-i pe nume” care a transformat un subiect tabu într-o cauză națională, recunoscută la nivel european
BUZZStore devine furnizor oficial al L’Oréal România în urma pitch-ului pentru servicii integrate de WOM marketing
L’Oréal România lansează „Go Beyond the Job Description”, o campanie de employer branding dedicată celor care vor mai mult decât un simplu job
Chill Pack #10: Campania care a conectat peste 100.000 de angajați corporate cu zeci de branduri ajunge la ediția aniversară
Grupul L’Oréal își intensifică eforturile de a educa publicul să adopte un comportament mai sustenabil, prin lansarea inițiativei globale #JoinTheRefillMovement
Programul de burse private L'Oréal - UNESCO „Pentru Femeile din Știință” anunță comasarea edițiilor 2024-2025 și deschiderea unui nou apel la înscrieri, oferind un număr dublu de burse pentru finanțarea a zece noi proiecte de cercetare
A început cea de-a 15-a ediție a campaniei naționale “Zilele Protecției Solare” pentru depistarea timpurie a cancerului de piele de tip melanom
Trei studenți de la FABIZ-ASE vor reprezenta România în finala internațională a competiției de business L’Oréal Brandstorm
Tudor Petremarin: Nu cred că adolescenții de acum au visuri foarte diferite de tineri de acum 20 sau 50 de ani. Aceleași dorințe de a iubi și de a fi iubiți, aceeași speranță de a fi înțeleși
Juraj Kováč - Creative & Strategy Director, THIS IS LOCCO este Președintele juriului Internetics 2024
LINE Agency a transformat Summer Well în locul perfect al îngrijirii pielii prin activarea creativă "Skincare Hotel" pentru L'Oréal Dermatological Beauty
Intră în cursa pentru o bursă de prestigiu! Cercetătoarele din România se mai pot înscrie până pe 18 august în Programul de Burse Private L'Oréal – UNESCO „Pentru Femeile din Științe”
Treti tinere din România inovează industria de îngrijire a părului în cadrul competiției globale L’Oréal Brandstorm
[Scoala ADC*RO] Denisa Robu: Suntem o generație care trăiește intens. Suntem TOP la multitasking. Simt că avem mult sugar & spice și nu ne este frică de nou
L’Oréal Groupe a primit recunoaștere la nivel mondial privind practicile de DEI&I, etică și sustenabilitate
L’Oréal Groupe lansează Melasyl™, un ingredient inovator ce acționează asupra problemelor localizate ale pigmentării pielii
L’Oréal – UNESCO anunță lansarea celei de-a XV-a ediții a programului de burse private „Pentru Femeile din Științe”, având ca scop finanțarea a cinci noi proiecte de cercetare
Grupul L’Oréal a obținut un scor triplu “A” CDP pentru al 8-lea an consecutiv pentru leadership de mediu privind schimbările climatice, păduri și securitatea apei
L’Oréal Groupe semnează un acord de licențiere exclusivă a produselor de înfrumusețare de lux ale brandului Miu Miu la nivel global
Au fost desemnate cele cinci câștigătoare ale burselor private L’Oréal – UNESCO “Pentru Femeile din Științe” România, ediția 2023
[Marcom 2024] Mugur Patrascu: Traim vremurile template-urilor, ale mimetismului, ale oportunismului, ale prompturilor si ale vizualului gaunos, dar eye candy
BOLD, fondul de capital de risc al L’Oréal, investește în timeline, o companie elvețiană de biotehnologie a longevității
L’Oréal achiziționează Gjosa, startup-ul tehnologic din spatele invențiilor revoluționare de economisire a apei
L'Oréal Groupe a prezentat AirLight Pro la CES® 2024, un instrument inovator, de calitate profesională pentru uscarea părului, care are grijă atât de păr, cât și de planetă
Rafał Drzewiecki: Comunitatea TikTok din România este una dintre cele mai dinamice din Europa. Ne face plăcere să urmărim imaginația și inventivitatea creatorilor români
[Start in industrie] Cristina Lefter: Suntem o generație preocupată de problemele comunității, căreia nu îi este frică să semnaleze diverse derapaje pe care le observă în jur
Smaranda Teleabă preia rolul de Chief Marketing Officer la L’Oréal România, în timp ce Raluca Duță își asumă funcția de Head of L’Oréal University for E-Commerce
L'Oréal Groupe prezintă cele mai recente cercetări privind impactul pigmentării și variațiilor hormonale asupra pielii și scalpului femeilor la Congresul Mondial de Dermatologie






























