Ad-urile L'Oreal retusate, cu Julia Roberts si Christy Turlington, au fost interzise

In urma plangerilor inaintate de Jo Swinson catre The Advertising Standards Authority (ASA), au fost interzise doua reclame L’Oreal care aveau drept protagoniste pe Christy Turlington si Julia Roberts, potrivit campaignlive.co.uk (http://bit.ly/pug5Ag). Swinson sustine ca ad-urile au fost modificate digital si induc in eroare publicul.

Ad-urile au fost realizate pentru fondul de ten Teint Miracle de la Lancome si pentru fondul de ten The Eraser de la Maybelline. Ambele reclame au fost create de agentia Gotham.

L’Oreal a admis folosirea unor tehnici post-productie pentru ad-ul in cadrul caruia Turlington a fost protagonista cu scopul de "a diferentia zonele in care produsul a fost aplicat de zonele pe care produsul nu a fost folosit”. Totusi, firma sustinea ca ad-ul "ilustra cu acuratete rezultatele pe care produsul le putea atinge”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related