Starlink iese la gratar cu Fuchs

Iarba verde? Merge un gratar! Cam asa zice tot romanul, de cand da firul ierbii si vremea ne imbie la un gratar. Cam asa au zis si cei de la Starlink cand au dezvoltat campania de promovare a gamei de condimente pentru gratar de la Fuchs.
Totul a pornit de la un insight general valabil, un reflex aproape pavlovian, care ne face sa asociem orice petic de iarba cu mirosul de mititei, fripturi si alte minuni bine rumenite. Chiar si gazonul bine nivelat al unui teren de fotbal poate starni arbitrului pasiuni culinare, ca doar si el e om. Aceasta este povestea pe scurt a spotului "Arbitrul" / Fuchs Grill, care se difuzeaza pe canalele de televiziune PRO TV si TVR 1, incepand cu aceasta saptamana. Spotul TV de 20 de secunde (cu o urmare de 10 secunde) este sustinut de reclama tiparita, cu aparitii in reviste lunare dedicate femeilor, publicatii de specialitate si ghiduri TV.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related