Decat sa-mi vinzi ceva, mai bine spune-mi o poveste!

In loc sa ne haituiasca peste tot, pana si in baie, cu reclamele lor, in loc sa ne alerge pe strada si prin orice piata publica in care incercam sa stam degeaba cu prietenii, ce-ar fi daca brand-urile s-ar aseza pe jos, turceste, si-ar incepe sa spuna o poveste fara sa urle inainte "veniti sa ma ascultati"? Nu s-ar aduna de bunavoie mai multi oameni in jurul lor, fara sa se simta constransi sa o faca? Tuturor ne plac povestile. Ne inconjuram de ele toata viata: carti de colorat sau desene animate, "chick lit" sau "soap operas", fituici siropoase sau telenovele, piese de teatru, romane sau filme de orice fel, toate ne ofera povesti pe care le urmarim linistiti din fotoliu.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune


Comentarii

dana savuica
acum 15 ani
frustratii care-si refac viata prin retele sociale? Exact asta au inteles si "adcriticii", asemeni celo 2 branduri care n-au inteles de fapt nimic. mai bine uita:))
Kiraly Victor
acum 15 ani
Oare despre un oras din Romania sau despre Romania sar putea vorbi 14 ore non stop nu prea cred dar si daca e posibil ar mai vrea cineva sa viziteze acel oras sau Romania ????
ookkklll ooollljjj
acum 15 ani
Domnisoara/doamna Ana, vreti sa deveniti copywriter?

Scrieti foarte frumos.



Branded


Related