Liciteaza cu suflet, o campanie interna de strangere de fonduri dezvoltata de Saatchi&Saatchi

Suntem cu totii constienti ca avem o anumita responsabilitate fata de cei ce ne cer direct sau mai putin direct ajutorul dar, pentru ca noi suntem o agentie de publicitate, am incercat sa nu ne dezicem de calitatile noastre creative chiar si cand vine vorba de intrajutorare. Astfel, am trasformat o banala actiune de "strangere de fonduri" intr-un eveniment intern care a demonstrat ca daca ne unim fortele suntem mai puternici.

La baza evenimentului a stat ideea de mobilizare "afectiva" a angajatilor pentru a evita o eventuala reticenta (des intalnita la romani) de a dona bani in scopuri caritabile. Astfel, ne-am decis sa folosim o tema speciala, care sa-l atraga in joc, chiar si doar de dragul jocului, si pe cel mai suspicios dintre angajati: o licitatie cu obiecte personale, mai vechi sau mai noi, folositoare sau nu dar cu o poveste in spate care sa merite sa fie povestita.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Oameni

Pozitii

Sectiune



Branded


Related