A mai ramas o saptamana pana la startul actiunii "Romania prinde radacini"

Au mai ramas sapte zile pana cand Realitatea TV va incepe actiunea de impadurire fara precedent - "Romania prinde radacini" - o campanie sustinuta de Petrom si realizata in parteneriat cu RNP Romsilva si MaiMultVerde.

In zilele de 28, 29 si 30 octombrie, mii de persoane vor planta arbori in trei dintre judetele afectate de inundatiile din vara acestui an. Oameni simpli, dar si personalitati care sustin aceasta cauza (actori, sportivi, cantareti, politicieni), vor fi prezenti la actiunea organizata in localitatile Udesti-jud. Suceava, Doljesti-jud. Neamt si Comanesti-jud. Bacau.

Campania "Romania prinde radacini" incepe acum, insa este un demers fara precedent de durata. Din cauza defrisarilor masive din ultimele doua decenii, in Romania deficitul de padure este urias, iar intervalul de timp pentru ca arborii sa ajunga la maturitate este mare.

In toamna acestui an se vor impaduri suprafete de cate cinci hectare in fiecare dintre cele trei judete. Toti participantii la actiunea de impadurire vor deveni proprietarii simbolici ai arborilor care vor purta o placuta de identificare. In fiecare judet, Realitatea TV, sustinuta de Petrom si in parteneriat cu RNP Romsilva si MaiMultVerde, vor lucra impreuna cu Consiliul Judetean si cu Consiliul Local din raza locatiei plantate. De asemenea, Realitatea TV multumeste celor peste 30 de companii si organizatii care ni s-au alaturat in acest demers.

"Romania prinde radacini" este doar primul pas dintr-o serie de actiuni care poarta numele "Realitatea - Catavencu instaureaza Cod Verde". Acesta este rezultatul unei atitudini consecvente a grupului Realitatea-Catavencu de a promova un jurnalism de calitate, orientat tot timpul spre teme de interes aflate pe agenda romanilor care ne sunt telespectatori, cititori, ascultatori. Sub sigla "Cod Verde", o data pe luna, toate produsele jurnalistice ale grupului vor vor fi "verzi". Ele vor rezerva un spatiu editorial consistent temelor legate de impaduriri si oprirea defrisarilor, de reducerea poluarii si salvarea ariilor protejate, de surse alternative de energie si stoparea desertificarii Romaniei.

Codul Verde instaurat de Realitatea-Catavencu ii va aduce alaturi pe jurnalistii grupului si pe toti romanii care se simt, la randul lor responsabili, care vor si pot sa preia initiativa si sa se constituie intr-o comunitate a celor ce iubesc pur si simplu Romania.

Grupul Realitatea-Catavencu, singurul grup de media integral romanesc si care promoveaza presa de calitate, include Realitatea TV, Academia Catavencu, Cotidianul, Radio Guerrilla, Money Channel, Business Standard, Money Express, Iqads, Romantica, 24FUN, Tabu, precum si agentia de presa NewsIN si retelele de digital signage Monopoly TV si Zoom.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related