Festivalul online de publicitate BestAds intra pe ultima suta de metri

A mai ramas o saptamana in care pasionatii de publicitate mai pot schimba clasamentul BestAds, al celor mai bune reclame autohtone din 2007. Pana acum, aproape 6.000 de voturi au fost exprimate pe site-ul festivalului, www.bestads.ro. Votarea se incheie luni, 10 martie, cand vom afla concluziile votului celui mai mare juriu al unui festival de publicitate din lume.

Pana acum, la fiecare sectiune se prefigureaza favoritii, desi lupta ramane in continuare stransa la cateva categorii. La sectiunea Spot TV, Cosmote - "MMS" (Cohn&Jansen/Ashley&Holmes) s-a detasat cu 24 de procente fata de Clicknet - "The Ride" (Grey Worldwide Romania), care-l urmeaza cu 13% din voturi. Radio Guerrilla, cu executia "Oaie" (Propaganda), conduce sectiunea Print, cu 20% din voturi, pe locurile 2 si 3 aflandu-se Prigat - "Felina" (23) si Dosarele Istoriei - JFK (Graffiti BBDO), cu 16%, respectiv 12%. Cat despre reclamele cu cea mai inspirata coloana sonora, acestea sunt considerate a fi, pana in acest moment, "The Ride", pentru Clicknet (Grey Worldwide Romania) cu un soundtrack impumutat de la Citizen Cope (28% din voturi) si "Meeting", pentru Dorna (McCann Erickson) cu "Tears from the Moon" de la Conjure One & Sinead O'Connor (16%).

La categoria Spot Radio, CNA - "Efectele TV" (Sorin Psatta) detine 28% din voturi si este urmat de Bergenbier - "Flori" (Leo Burnett) cu 22%. Cea mai buna campanie a anului 2007 este considerata pana in prezent a fi Zaraza - "Kafka" (Next Advertising si CAP), pe urmele ei aflandu-se Sprite - "Urgentele" (McCann Erickson) si Bergenbier - "Ziua Barbatului" (Leo Burnett), cu 18% si respectiv 13%.

BestAds este un proiect IQads, sustinut de 24-FUN, Academia Catavencu, Business Standard, Cotidianul, The Money Channel, Money Express, Money Line, Radio Guerrilla, Realitatea, Tabu si Neogen.

IQads este cea mai importanta platforma care aduce impreuna comunitatea pasionatilor de publicitate, fie ei profesionisti respectati ai domeniului, fie simpli admiratori ai fenomenului publicitar. Avand o audienta de 150.000-200.000 de vizitatori unici lunar, IQads ofera continut editorial sub forma stirilor, analizelor sau interviurilor, atat in format text, cat si sub forma video. De asemenea, departamentul de proiecte IQads dezvolta in prezent o serie de evenimente dedicate publicitatii precum ADfel, AdBreak, Adidea (concursuri de creatie), AdPlay, BestAds sau Cupa Agentiilor la Fotbal.

IQads face parte din grupul Realitatea.Catavencu, fiind unul dintre putinele produse media din Romania construite exclusiv online.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Oameni

Sectiune



Related