Sut, tzukahara, game si... crediiit!

Ana: Mai tii minte cand s-au simtit ofensati toti francezii din tata-n fiu ca le-a manjit onoarea nationala dimpreuna cu imaginea Societe Generale manzul bancher care a comis celebra frauda? Ce crezi ca a ramas in memoria colectiva romaneasca despre BRD dupa scandalul respectiv?

Florin: Cred ca publicul romanesc e mai preocupat de ce se intampla in Romania. Si in Roamania, BRD-ul are o veche faima de super-soliditate si arhi-rigiditate.

Ana: Eu cand am vazut ca au recurs din nou la artileria grea (Campania "Oricine ai fi": Hagi, Nadia, Nastase), mi-am zis, ca un mare critic de publicitate ce ma aflu, ca de data asta nu ii mai folosesc doar ca pe o eticheta lipita pe card, asa cum au facut in urma cu cativa ani (pe atunci, chiar la propriu: Hagi, Nadia, Nastase), ci ca vor sa beneficieze de capitalul de incredere pe care il au cei trei muschetari. Dar tot pentru faima i-au folosit. Nu ti se pare?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune


Comentarii

Radu B Boeru
acum 15 ani
cu miasma de Balcani.

Are dreptate Florin in privinta contractului cu care BRD a inhatat pe cativa ani buni trinitatea sportului romanesc. Insa ce nu inteleg eu la aceste 3 spoturi este tipologia slugaului pus fata in fata cu RO-vedeta. Si poate lasa urmatoarea intrebare: BRD este serviabila numai cu vedetele? BRD rupe de la gura saracului (vezi spotul Nastase) ca sa il satisfaca pe al mare? BRD creeaza vrie doar atunci cand cineva MARE le calca pragul? Sau poate ca e un statement imoral prin care BRD ne anunta pe fatza ca suntem prea mici pentru nasul lor. Mie unuia mi se pare jignitor modul in care cei de la BRD / ADDV au uzat de imaginea celor 3. Se pare ca sudoku-ul publicitar din spatele spotului ecleziastic mentionat in articol (care este produs intern de catre BRD, nu de vreo agentie) continua si continua si guess what: continua.

2008 a fost un an prost pentru publicitate. Nu pupam sampanie anul asta.



Branded


Related