Cascaval guest star in Godfather si Filantropica

Daca e sa mentionez o reclama recenta a CAP-ului pe care le-as cenzura-o celor doi copii ai mei, e noul spot pentru Linco - pasamite - "cu unt proaspat". Tocmai ca totul e incantator acolo; tocmai ca-ti vine s-o mananci si pe fetita pe paine, de adorabila ce e; tocmai ca toate acele gadgeturi ingenios puerile te imbie sa te joci cu ele, indiferent de varsta biologica! O reclama excelenta pentru un produs cel putin dubios - iata combinatia care bate toate E-urile!

In schimb, noul episod de la Delaco, cu toata bruschetea lui, nu i-ar soca major pe minorii mei. Sunt convins ca l-ar recepta ca pe o bizarerie. Cred ca secventa care le-ar transmite cu adevarat ceva este navala copiilor peste mafioti, pradati astfel de cascaval... la propriu!

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Sectiune

Dictionar


Comentarii

adrian lupu
acum 10 ani
Astia sunt aia cu gogule, probleme? Sunt buni.
Eduard Gherasim
acum 10 ani
Respect pentru baietii din CAP... acum banui ca toata campania asta cu The Godfather le-a venit de la replica "ai cascaval = ai bani"... si stau si ma minunez ce conexiuni comice pot sa faca oamenii astia. oricum toata seria de reclame e geniala. Printre toate reclamele de cascaval sanatos si bun de mancat in familie, apare si cascavalul pentru tineri:)) semn ca piata lactatelor se maturizeaza, ajunge sa se dezvolte produse de nisa.

Imi place comentariul tau... e foarte bun... observ ca se pune din ce in ce mai mult accent pe adolescenti, in aproape toata economia globala. dau ac exemplu McDonalds care e in schimbare de imagine, daca ne uitam la campaniile publicitare din ultimii ani si la noile restaurante cu aroma de Starbucks.

Asta e... sunt usor de influentat 9in special cu fitze) la o varsta la care se formeaza personalitatea lor si se leaga loialitatea de brand.



Related