Sony Music construieste relatii intre branduri si artisti

Sony Music si agentia de comunicare Exposure au pus bazele unei agentii de marketing, SBX, care va activa la nivel european pentru a construi parteneriate intre branduri si artistii din industria muzicala, informeaza BrandRepublic.

SBX va oferi o gama completa de servicii, de la cercetare de piata, strategie, creatie, pana la implementarea proiectelor. Serviciile includ endorsment, product placement in videoclipuri muzicale, sonic branding, creare de continut digital, concerte si evenimente live. SBX va fi inclusa in reteaua Sony Music-Exposure dar va actiona ca o agentie independenta.

Richard Story (CEO, Sony Music Continental Europe) a declarat: "SBX este pilonul de baza al noii strategii de business. Este perfect pentru misiunea noastra de a transforma Sony Music dintr-o casa de discuri intr-un partener global in industria muzicala pentru artisti si branduri".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Sectiune



Related