Britney Spears si rafinamentul, o asociere de Circus

Cand spun Britney Spears imi ies din mana. Ma relaxez. Imi vine sa scriu in doru' lelii. Sa ma tabloidizez. Si nu e ea de vina. Eu sunt. Pentru ca-i asociez numele cu tot felul de melodii usurele, cu pupaturi de scena cu Madonna, cu frizuri bizare, cu imagini smulse de paparazzi prin coclauri numai de ei stiute (si de ea, evident!). Asa ca ma abtin, ma dreg cu o cafea si spun din prima: in plin proces de "womanizing", Britney Spears face reclame la lucruri elegante! De exemplu, la Bulgari.

In clipul Circus (http://tinyurl.com/dg958h), chiar la inceput, Britney se gateste de spectacol. Isi pune cercei si margele. Le scoate dintr-o cutiuta, aflata intr-o gentuta. Firma se vede clar, in prim plan. Da, e Bulgari! Hm, rafinament? Simplu product placement, ar spune detractorii. Asocierea cu aceste bijuterii a divei care si-a petrecut anul trecut avand aparitii dintre cele mai nefericite din intreaga cariera, fiind adesea calificate ca vulgare de catre presa internationala, nu e deloc credibila.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related