Publicitatea pentru fast food cauzeaza obezitatea infantila

Aplicarea unei interdictii asupra publicitatii adresate copiilor ar reduce rata obezitatii nationale din SUA cu 18%, conform unui studiu efectuat de NBER (National Bureau of Economic Research) si finantat de Institutul National de Sanatate, informeaza AdAge.

Studiul a fost realizat pe un esantion de 13000 de copii din SUA si a masurat gradul in care reclamele TV pentru produse de tipul fast-food influenteaza sanatatea minorilor. Rezultatele demonstreaza ca interzicerea acestui tip de reclame ar avea un efect direct asupra reducerii numarului copiilor supraponderali, cu pana la 18%. Chiar si cu aceasta legatura cauzala, cercetatorii sunt usor sceptici in ceea ce priveste interventia guvernamentala in industria de publicitate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related