Tendinte spre interactivitate in publicitatea online

Internetul este un spatiu al tuturor, usor de atacat, dar extrem de greu de cucerit si de asumat ca apartinand unui singur jucator. Daca in urma cu niste ani era "cool" sa ai o campanie de advertising online, cu rate de raspuns incredibile, cu mesaje si creatii iesite din comun pentru acele vremuri, astazi suntem martorii unor "shift"-uri spre alte formate de bannere si alte puncte de contact, dar mai ales spre o mai mare interactivitate a comunicarii si spre colectarea de date despre vizitatori.
In trecut, companiile isi puteau permite sa-si construiasca prezenta online cu "amatori", studenti sau chiar in-house, cu departamentul de IT, astazi comunicarea online se face de catre profesionisti de marketing, de catre firme specializate in web communications. Si asta se vede in reactia consumatorilor fata de diferite site-uri.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune