Romtelecom lanseaza o campanie antistres

Inaintea sarbatorilor de iarna, Romtelecom lanseaza o campanie antistres, menita sa-i relaxeze si sa-i introduca deja pe romani in atmosfera de vacanta.

Sub sloganul "Stresu' interzis", o echipa de "destresori" va colinda Bucurestiul in luna decembrie si va incerca sa ofere cateva momente de relaxare trecatorilor grabiti si tensionati. Vor aparea pe neasteptate la metrou sau in statiile de autobuz foarte aglomerate si vor crea scurte momente interactive, pentru amuzamentul si relaxarea publicului.

Campania are si o componenta online, care ii vizeaza in primul rand pe cei stresati la birou. Site-ul "www.antistresu.ro" le ofera acestora posibilitatea "sa-si verse nervii" pe un personaj verde si rau, care intruchipeaza stresul din viata noastra. "Stresu'" poate fi batut si chinuit in voie, ca o metoda de eliberare a tensiunii negative acumulate de-a lungul unei zile pline si anevoioase.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Campanii

Sectiune


Comentarii

marius bartis
acum 15 ani
...o echipa de "decrizori" ar fi mai destresori...


Branded


Related