Disrupt. Engage. Create buzz. Sell

Cred ca exista momente potrivite si momente mai putin nimerite pentru a spune ceva, chiar daca e ceva genial, minunat, fara cusur. It's about timing. E bine sa stim sa asteptam, iar daca nu stim e bine sa invatam sa o facem. Nu ca as fi eu in masura sa dau sfaturi la capitolul asta, ba dimpotriva. Dar nu e vorba numai despre vietile private, in care gresim ca sa invatam, ci de business, unde daca gresim, pierdem bani. Asa ca poate e mai bine sa tinem cont de teoria asta potrivit careia e indicat si sa ne transmitem mesajul atunci cand oamenii chiar au dispozitia necesara sa ne asculte.

Si culmea e ca nu-i suficient sa gasim locul si momentul in care consumatorul e pregatit sa ne asculte, e important si cum o spunem. Metroul e un spatiu inchis si in general consumatorii dezvolta o toleranta mai mare la ad-uri in subteran, ba chiar le cauta cu privirea, pentru ca trebuie sa recunoastem ca daca n-ar fi acest strop de culoare, cel putin in Bucuresti ne-am imbolnavi de atata gri subteran. Si oricum, oriunde in lume e valabila ideea ca un mijloc de transport in comun presupune un anumit grad de claustrare pe care calatorii il suporta mai usor daca le este distrasa atentia.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Oameni

Festivaluri

Sectiune


Comentarii

Sorin Axinte
acum 15 ani
E clar ca oamenii (de la IKEA) vor, stiu si fac super-treaba in marketing si comunicare.

O dovada in plus: in Romania n-au spart avioane (in comunicare), dar au lucrat eficient si au obtinut (din cite se vede) perceptii extrem de favorabile si cota de piata respectabila.

Foarte important de subliniat, totul pleaca de la "baza":

- o viziune clara, respectata "doar" de citeva zeci de ani;

- un model de business eficient si onest (asa il percep eu, cel putin);

- INOVATIE in produs; calitate ok (raportata la pret);

- o experienta de magazin foarte bine gindita si executata.

Deci, nimic de genul "pacaleste-i / jupoaie-i si mai vedem noi la anulÂ…".

Mobexpert va spune ceva, cumva?... (Ca sa ramin in categorie.)

Eu am fugit de ei mincind pamintul cind a aparut o alternativa civilizata...

Mai devreme sau mai tirziu, totul se plateste :)

Eduard Gherasim
acum 15 ani
Da... tot respectul pentru Ikea... produse exact pe gustul meu.

Pe ce se bazeaza Mobexpert? pe turmele de cocalari si parveniti din Romania... daca va uitati la telenuvelele de pe Acasa Tv... Adica dau bani grei ca as apara in filme.

Toti cei care se cred bogatani sau care inteleg prin stil strasuri, lanturi grele de aur, masini tunate si tricouri cu "Gigolo italiano" au mobila Mobexpert...

Tipii care se plimba prin Mall, la agatzat fara un ban in buzunar... pitzipoanca aia care zace noptile in Fratelli si Bamboo la agatzat, cand pune poze pe Hi5, o face pe un pat in stil japonez de la Mobexpert sau daca vorbiti cu ala de scuipa semintze din (masina germana de lux, ca sa nu dau nume sa fiu acuzat de reclama negativa) zice ca are Mobexpert, ca Ikea e pentru sarantoci.... deci vorbesc serios..

la Ikea gasesti solutii practice pentru apartamentul tau mic... la Mobexpert gasesti "Colectia toamna-iarna 2009" de bucati gigantice de mobila in stil trendy, asiatic sau ce se mai poarta, pe care o inghesui in apartamentul mic si de colturile careia te lovesti in fiecare seara pentru ca iese in drum... dar macar esti pe trend.

Din pacate eu am in sufragerie Mobexpert... Nu exista Ikea.... si mai am si cont activ pe Hi5:)) asta ma face automat cocalar?



Branded


Related