Articole care fac referire la Epica Awards
[Refresh creativ] Claudiu Dobriță: Cand lipseste provocarea, solutiile nu pot fi decat caldute. Creativitatea are nevoie de tensiune si asta vine din unghiuri asumate si din curaj
[Marcom 2024] Liviu Țurcanu: Totul trebuie să se întâmple repede și bine, însă „bine” nu implică neapărat existența unor poziționări clare sau ale unor „creative ideas” la nivel general în piață
Cel mai așteptat târg de job-uri entry-level din domeniul comunicării revine cu o nouă ediție în format fizic
SocialPedia 40: Ce trebuie să știi despre Video Marketing în 2022, cu Silviu Antohe, Mugur Pătrașcu şi Ioana Puiu
Dan Stănescu: Oamenii consumă branduri, brandurile consumă oameni, își trimit unii altora meme-uri constant, super-fluid, mega-deschis în ambele sensuri
Publicis Groupe România câștigă 10 premii la Cannes Lions 2021, prin campaniile Leo Burnett Bucharest și Publicis România
Campania Moldy Whopper pentru Burger King a câștigat 18 premii la Clio Awards, dintre care 4 Grand Clio
[Ad-urile Moldovei] Constantin Șarcov (Piko Creative): Aveam multă libertate, dar foarte puține cunoștințe. Acum, avem experiență și răbdare
Ioana Filip: Nu e usor, de fapt e al naibii de greu, dar maturitatea profesionala pe care ti-o dau Statele Unite merita acest sacrificiu
Bogdan Costin, început la Saatchi & Saatchi + The Geeks: Io am făcut lucrurile mai încet, mai ardelenește așa, nu m-am grăbit să fiu director de creație cu orice preț
Anu Niemonen (hasan & partners), Kris Hoet (FCB Global) şi Conn Bertish (Cancer Dojo) pe scena „ADC Focus on Impact”
[Veterani în agenție] Liviu Țurcanu, 14 ani la Mercury360: "Era o vreme când, dacă stăteai mai mult de un an într-o agenție, erai considerat fraierul satului"
Ioana Zamfir, directorul de creație al Centrade | Cheil, este juratul României la categoria Brand Experience Activation & Direct la Eurobest 2018
[Adland neighbours] Karolina Galacz (DDB Budapest): "I think there’s an awkward silence. That’s the space of social issues that most brands are afraid to touch"
[Adland prin vecini] Karolina Galacz (DDB Budapesta): În Ungaria avem de-a face cu o tăcere stânjenitoare. Brandurile se feresc să abordeze subiecte sociale
Ce mai face Carioca: "Aruncam totul in lupta pentru fiecare proiect - si la figurat, si la propriu. In paranteza fie spus, am pierdut o camera Hasselblad + accesorii in mare, la un proiect cu buget mic"
Melanj de 8 creativi din (mai) toate colturile lumii. Juriul complet al festivalului local de creativitate Premiile FIBRA, editia a doua









































