INSPIRE 2008

Start: 2007-11-21
End: 2007-11-22

Locatia: JW Marriott Bucharest Grand Hotel (Calea 13 Septembrie nr. 90, Bucuresti)
Data: 21-22 noiembrie 2007
Vorbitori internationali: Mark Earls, Nikki Hillier, Richard Hartell si Magnus Brehmer

Inspire 2008 este un eveniment in cadrul caruia se vor stabili noile tendinte in marketing si businees pentru anul urmator si un prilej pentru profesionistii din marketing si mediul de afaceri local si international de a dezbate oportunitatile pe care noile mijloace de comunicare le deschid companiilor de pe piata.

Prima zi a evenimentului va fi dedicata explorarii noilor tendinte in marketing si business care se prefigureaza la finele anului 2007. Aceasta va consta in 3 conferinte sustinute de vorbitori de renume, la finalul carora va avea loc Marketing Arena, un cadru inedit in care 10 practicieni in advertising vor prezenta timp de 10 minute o idee legata de noile tendinte in marketing si business. Printre acestia se numara Bogdan Naumovici (Creative Director 23), Sorin Psatta (Strategy and Research Director, Graffiti BBDO), Cristofor Iosub (Managing Director, Ogilvy One), Razvan Matasel (Head of Planning, Leo Burnett), Iulian Padurariu (Managing Partner, Trout & Partners), Dan Petre (Managing Partner, D&D Research), Daniel Gavrila (Managing Partner, Glue), Ioana Manea (Managing Partner, Creative & Strategy Director, Loco Branding & Communication), Ema Prisca (Creative Director, Graffiti BBDO) si Serban Alexandrescu (Creative Director, Headvertising).

Cele 10 idei vor fi apreciate atat de un juriu specializat format din importanti oameni de profil cat si de participantii la conferinta, care vor vota prin SMS. La sfarsitul zilei va fi aleasa o singura idee castigatoare, care va fi desemnata ideea anului 2008 in marketing.

Cea de-a doua zi a evenimentului va cuprinde seminarii sustinute de Mark Earls si
Richard Hartell. Prezentarea lui Mark este intitulata "Herding masterclass" si in
cadrul ei se va discuta despre ceea ce se numeste marketing de masa
si principiile sale.

Richard Hartell va vorbi despre "A wiring masterclass" si modalitatea cea mai
potrivita de a construi o comunicare integrata.
In cadrul Inspire 2008 va avea loc si un concurs de idei si proiecte destinat pasionatilor de marketing.


Despre organizator:
Evensys este o companie de planificare de evenimente, cu experienta in organizarea de evenimente si meeting-uri corporate. Evensys ofera atat consultanta pentru organizarea de evenimente de business (conferinte, forumuri, trade-show-uri, workshop-uri, sesiuni de networking) sau de companie (conferinte de presa, mese rotunde etc), cat si implementarea solutiilor propuse.

Evensys numara in portofoliul sau evenimente precum Marketing360 (450 de participanti), Marketing Innovation Forum (250 de participanti), BrandCamp (250 de participanti), Digital Marketing Forum (300 de participanti), PR Forum (250 de participanti), TAXEU Forum (250 de participanti), Idea Forum (300 de participanti) si este organizatorul primului club de networking destinat investitorilor in Real Estate - Real Estate Investors' Society (REIS) (200 de membri), Toolbox| Shopper Marketing ( peste 200 de participanti), Masterplan 2007 ( 300 de participanti).

Branded