Digital Marketing Forum

Start: 2008-02-27
End: 2008-02-27

Pe 27 februarie 2008 va avea loc la J.W. Marriott Grand Plaza Hotel din Bucuresti cea de-a doua editie DIGITAL MARKETING FORUM, un eveniment ce isi propune sa aduca in prim plan cele mai noi informatii despre online marketing, mobile marketing, advergaming, podcasting, blogging sau tehnologia 3G.

CONFERINTA Evolutia marketingului sub influenta noilor media

TEME
• Perspectivele dezvoltarii marketingului online
• Vechiul Internet vs Noul Internet : Importanta Web 2.0
• Cum ar trebui agentiile de publicitate si oamenii de marketing sa integreze noile canale de comunicare ale Internetului
• Cum sa creezi o experienta de brand puternica in mediul online

VORBITORI
• Wim Vermeulen, Director of Digital Innovation pentru Ogilvy Group
• Radu Herinean, Enterprise Risk Services Manager, Deloitte Romania
• Catalin Emilian, Operations Manager, Gemius Research Romania

SPECIAL: ONLINE LEADING BRANDS IN ROMANIA
Primul studiu dedicat prezentei online a brandurilor ce activeaza pe piata locala. Afla care sunt clasamentele brandurilor din domeniile: auto, finante-banci, bauturi alcoolice si non-alcoolice, produse alimentare, cosmetice, electrocasnice.

11.00 - 11.30 Pauza de cafea

11.30 - 13.00 SESIUNEA II

CONFERINTA Ce impact are astazi marketingul digital

TEME
• Care sunt tendintele in media digitale pentru 2008
• Oportunitati si provocari actuale in new media
• Cum sa masori performantele campaniilor de marketing online
• Cum se transforma mass media sub influenta Internetului

VORBITORI
• Christophe Cauvy, Digital Director, McCann WorldGroup, EMEA
• Alexander Schoenfeld, Creative Director, Landor Hamburg
• Filip Pieczynski, Director of International Operations Department, Gemius SA

13.00 - 14.00 - Pauza de pranz

14.00 - 15.30 SESIUNEA III

WORKSHOP: Campanii eficiente de advertising in noile media
Workshop de new media oferit de Ogilvy One Romania

VORBITORI
Wim Vermeulen, Director of Digital Innovation,
Ogilvy Central & Eastern Europe
Adrian Alexandrescu, One-to-One Communications Director OgilvyOne

WORKSHOP
Ce oportunitati de advertising ofera telefonul mobil

TEME
• Marketingul mobil de la A la Z
• Cum sa creezi o campanie integrata online-mobile
• Campanie de publicitate prin SMS-uri gratuite (Studiu de caz local)
• Ce putem face? Studii de caz de succes in marketingul mobil

VORBITORI
• Nir Manor, CEO, Onmax
• Antonio Eram, CEO, Netopia
• Mugur Patrascu, Managing Partner, iLeo

WORKSHOP
Cum functioneaza digital planing

TEME
• Este nevoie de strategie aparte pentru domeniul digital?
• Cum se integreaza componenta new media in mix-ul de comunicare?
• Branduri online: de la conversatii la furnizare de servicii
• Profiling online: mai usor pentru targetare sau invadare a intimitatii?
• Cum sa iti cresti sansele de succes in campania ta online?
• De la teorie la practica: Studiu de caz virtual

VORBITORI
• Radu Ionescu, Managing Partner, Kinecto
• Costin Radu, Managing Director, IQads
• Bogdana Butnar, Senior Strategic Planner, McCann-Erickson
• Doru Panaitescu, Consultant Independent in New Media

15.30 - 16.00 Pauza de cafea

16.00 - 17.30 SESIUNEA IV

STUDII DE CAZ
Cele mai bune initiative de marketing in new media

TEME
• Publicitatea TV online: eficienta si viralitate prin siteurile
de video sharing
• Marketingul de conversatie: implicarea consumatorilor
in campanile online
• Marketing de la utilizatori: word of online sau continut
generat de utilizatori
• Impactul blogului in mix-ul de promovare online
• Rolul continutului ca mijloc de promovare
• Oportunitatile oferite de comunitatile online

DEZBATERE
Masura succesului in mediul digital

TEME
• Cat de bine sta publicitatea online in mixul de media
• Ce asteptari trebuie sa aiba agentiile si clientii de la noile media
• Ce pasi trebuie urmati pentru a creste increderea in mediul online
• Ce tendinte se prefigureaza in new media
Sesiune sustinuta de profesionisti in new media din
Europa Centrala si de Est

LABORATOR
Noi idei de marketing
In cadrul Digital Marketing Forum va fi organizata o sesiune deschisa tuturor celor care au idei noi si neconventionale de marketing in new media. "Laboratorul" va prezenta 5 idei selectate din randul aplicantilor. Scopul acestei initiative este acela de a aduce in fata oamenilor de marketing cele mai proaspete si promitatoare idei pentru brandurile acestora. Mai multe detalii

VORBITORI
• Dragos Novac, Managing Partner, Urbee
• Dragos Manac, Lead Operations, SNS
• Florin Grozea, General Manager, e-OK

Printre noutatile pe care le aduce editia de anul acesta se numara:
CE INSEAMNA DIGITAL MARKETING FORUM 2008?

MAI MULTE INTALNIRI: Digital Marketing Forum 2007 a cuprins 4 conferinte si o masa rotunda in cadrul evenimentului. Editia de anul acesta propune 2 conferinte, 3 workshop-uri, o sesiune cu studii de caz, o masa rotunda si o sesiune dedicata noilor idei de promovare.

MASA ROTUNDA A EUROPEI CENTRALE SI DE EST: Masa rotunda va beneficia de prezenta unor specialisti regionali, fiind reprezentate tari precum Polonia, Slovacia, Croatia, Bulgaria, Serbia sau Ungaria.

STUDIU PE BRANDURI ONLINE: Una din atractiile evenimentului de anul acesta si din editiile viitoare va fi primul studiu dedicat prezentei online a brandurilor de pe piata locala. Impartit pe mai multe categorii de produse si servicii, studiul va releva perceptia asupra brandurilor in mediul online.

DIGITAL MARKETING REPORT: O alta atractie va fi primul ghid tiparit dedicat mediului online si mobil de la noi. Report-ul va contine o analiza a pietei de online si un "catalog" de firme specializate in domeniu.

VORBITORI INTERNATIONALI: Alaturi de specialistii romani in new media, in sesiunile acestei editii sunt invitati si cativa vorbitori internationali, oameni cu experienta si greutate in mediul online si mobil.

IDEA LAB: In cadrul evenimentului, cei care au idei noi de promovare in new media vor avea ocazia sa le prezinte in fata audientei. Sesiunea este deschisa tuturor celor interesati de mediul online si mobil. In urma aplicarii vor fi selectate cinci idei care vor avea sansa de a fi prezentate in cadrul sesiunii.

MAI MULTE STUDII DE CAZ: Deoarece anul 2007 a fost unul aglomerat pentru mediul online local, au fost reunite cateva dintre cele mai interesante studii de caz, care vor fi prezentate in cadrul Digital Marketing Forum 2008.

NOUTATI PE TWITTER: In locul blogului de eveniment, editia de anul acesta va beneficia de un cont pe Twitter, unde cei interesati vor putea afla toate noutatile din domeniu.

Branded