Congresul National al Studentilor la Comunicare

Start: 2008-04-10
End: 2008-04-12

Unde: Muzeul Taranului Roman, studioul Horia Bernea
Cand: 10 - 12 aprilie
Tema: De la Atitudine la Recunoastere Sociala
Organizatori: PRIME Romania

Detalii:
Dezvoltare durabila, imagine corporatista, cultura de organizatie, promovarea unei cauze, marketing social, actiuni filantropice sau politica de sponsorizare sunt concepte de care ne lovim din ce in ce mai mult in ultima vreme si a caror sens poate ne este inca necunoscut. Privite din perspectiva responsabilitatii sociale corporatiste parca toate acestea vorbesc de la sine. CSR-ul nu mai poate fi privit in societatea actuala decat ca un concept fundamental, ca asumare a unei atitudini ce inlatura indiferenta. Nu mai putem ramane impasibili la problemele din mediul inconjurator, la nevoile societatii si in aceste conditii, in care pentru a ne satisface interesele si cerintele din ce in ce mai ridicate valorificam orice resursa fara a ne gandi la viitor, a venit momentul sa privim la ceea ce lasam in urma si sa actionam in consecinta. Nu putem lua la nesfarsit ci trebuie sa dam si inapoi. Companiile incep sa aleaga un alt mod de a se raporta la societate si astfel individul si mediul dobandesc un plus de valoare. Dar ce inseamna de fapt responsabilitatea sociala corporatista, ce au realizat in mod concret marile companii in Romania, cum au colaborat cu agentiile de PR si ce au de spus practicantii in domeniu? Raspunsurile nu se gasesc in seriale, reviste de moda sau plimbari in parc ci la conferintele si workshopurile realizate in cadrul Congresului National al Studentilor la Comunicare, eveniment marca Prime Romania, intre 10 si 12 aprilie. De la Atitudine la Recunoastere Sociala e provocarea pe care o lansam. Alege sa faci chiar tu diferentierea.

Parteneri Oficiali: Tuborg, Petrom si BRD
Parteneri: Lamonza, Springtime, Editura Nemira, Carturesti, Facultatea de Litere
Parteneri media: Cotidianul, 24FUN, Business Standard, Money Express, IQads, StudentMax, Cariere, Green Report, Wall-Street,9AM, Responsabilitatesociala.ro, Studentie.ro, Metropotam, Dordeduca, Student FM si Smart FM

Branded