Idea Forum

Start: 2008-06-10
End: 2008-06-11

Unde: JW Marriott Bucharest Grand Hotel
Cand: 10, 11 iunie 2008

10 iunie: Prima zi a evenimentului Idea Forum va include 4 conferinte ce vor acoperi cele mai interesante zone de inovatie din comunicarea actuala: new marketing, advertising si new media.

11 iunie: In cea de-a doua zi, participantii vor avea ocazia sa isi insuseasca cele mai noi teorii, studii de caz si tendinte in cadrul unor seminarii extinse sustinute de invitati internationali pe temele principale ale evenimentul.


Idea Forum este un complex eveniment de inovatie si strategie dedicat marketingului si advertisingului, fiind organizat de Evensys la JW Marriott Bucharest Grand Hotel.
Prima zi a evenimentului, 10 iunie, va fi dedicata unei serii de conferinte care isi propun sa abordeze subiecte de actualitate pentru industria comunicarii precum noile tendinte din marketing, metode de trendspotting, in ce consta succesul unui brand si care este influenta culturii populare asupra acestuia, cum sa creem campanii cu impact si care sunt strategiile care asigura o comunicare eficienta cu consumatorii. Cea de-a treia sesiune de conferinte are ca scop dezbaterea rolului noilor media in dezvoltarea brandurilor, care sunt cele mai eficiente modalitati de targetare a consumatorilor prin intermediul new media, dar si care este relatia dintre media traditionale si noile media, din punctul de vedere al strategiilor de comunicare.

Ultima sesiune, Micro-Trending, are caracter special si isi propune sa prezinte, prin intermediul a 7 specialisti in strategie si cercetare, care sunt tendintele care pot schimba fata societatii de maine.

Cea de-a doua zi a evenimentului, 11 iunie, este dedicata unei serii de seminarii sustinute de specialisti internationali de renume din domeniul marketingului si strategiei, Ed Cotton (Strategy Director, BSSP, USA) si Martin Cserba, Co-fondator, 101 Worldwide AG (New Marketing). Ed va impartasi cu cei prezenti ideile lui, instrumentele pe care le foloseste si strategiile pentru a crea branduri in noul univers 2.0. Seminarul va incuraja participantii sa discute despre brandurile cu care lucreaza si sa caute noi mijloace de comunicare si relationare cu clientii lor. Scopul seminarului lui Martin Cserba este de a provoca pe cei prezenti, folosind chiar instrumentele de baza aflate la dispozitia oamenilor de marketing si a agentiilor moderne.

Dom O'Brien este Emerging Technologies Director in cadrul agentiei glue Londra. Dom vine dintr-o cariera in arhitectura care nu i se potrivea si a ocupat initial functia de Director de Design. Principalele sale responsabilitati constat in a superviza productia generala din cadrul glue, aceasta incluzand designeri, ilustratori si dezvoltatori, dar si parteneri de pe cuprinsul tuturor platformelor digitale. Toate acestea l-au ajutat sa ajunga la pozitia pe care o ocupa curent, Head of Emerging Technologies.

Ed Cotton este Director de Strategie in cadrul BSSP. Printre clientii agentiei se numara BMW MINI, Priceline, Diageo, Epson si Lucas Arts. Inainte de a se alatura echipei BSSP, Ed a condus departamentul de Account Planning al agentiei McCann-Erickson Seattle, unde a lucrat pentru branduri internationale de top precum Coca-Cola si Washington Mutual. Ed a creat de asemenea un blog foarte popular dedicat brandingului, Influx Insights, aflat in prezent pe locul 73 in topul Ad Age's Power 150.

Martin Cserba este Co-fondator, 101 Worldwide AG (New Marketing) si are peste 15 ani de experienta in marketing si vanzari, lucrand mare parte din viata sa profesionala pentru una dintre cele mai importante companii din lume - Hewlett-Packard. A infiintat si condus 21TORR, o agentie care asigura servicii de marketing. Din 2006 pana la jumatatea anului 2007 a fost Vicepresedinte al companiei Pepper GmbH, specializata in relationship management. In prezent este co-fondator si membru in echipa de conducere a agentiei 101 Worldwide AG, specializata in servicii de management.

Martin Cserba are o diploma de inginerie in telecomunicatii si un MBA in marketing international. Preda cursuri de MBA in cadrul Scolii Europene pentru Afaceri de la Reutlingen, dar si in cadrul Institutului de Management si Tehnologie SIMT de la Stuttgart. De asemenea, preda cursuri post-universitare pe teme precum publicitate si copywriting.

Alexis Bonte este Co-fondator & CE, Erepublik.com, primul joc social de strategie online, lansat pe data de 20 noiembrie 2007. Desi este inca in stadiu beta, Erepublik.com are deja mii de utilizatori si este castigatorul competitiei de start-up-uri LeWeb3, care a avut loc in decembrie 2007.

Inainte de implicarea in proiectul Erepublik.com, Alexis a lucrat timp de 6 ani in cadrul proiectului online lastminute.com, pana cand aceasta a fost achizitionata cu 1 miliard $ de catre compania Sabre in anul 2005. Aici a ocupat intai functia de Head of Business Development (UK), apoi de Marketing and Sales Director (Franta) pentru ca in final sa fie Managing Director (Italia).

Alexis este de asemenea investitor specializat in industria de sanatate si in proiecte start-up in mediul online. Este presedintele non-executiv al proiectului trilulilu.ro, aflat intre primele site-uri din Romania si totodata in boardul mai multor companii din mediul online dar si din industria de sanatate. Alexis are un diploma de onoare in studii internationale si limbi straine, in urma absolvirii cursurilor Scolii Europeane de Afaceri de la Londra si vorbeste fluent 6 limbi.

Conditii de participare:
Taxa de participare la conferinta este de 150 euro + TVA
Taxa de participare la seminarii este de 220 euro + TVA
Taxa de participare la conferinta + seminar este de 310 + TVA

Organizator: Evensys
Str. Belgrad, nr. 5, et. 2, ap. 9, sect. 1, Bucuresti
Telefon: +4 021 231 72 13 - 15
Mobil: +4 0722 689 849
Fax: +4 021 231 72 16
E-mail: [email protected]

Branded