INSPIRE 2009

Start: 2008-11-26
End: 2008-11-27

Unde: JW Mariott Bucharest Grand Hotel, Bucuresti
Cand: 26-27 noiembrie 2008

In zilele de 26 si 27 noiembrie 2008 Evensys, in parteneriat cu Pepsi si Lipton, organizeaza cea de-a doua editie a evenimentului Inspire 2009, unul dintre cele mai importante evenimente de marketing ale anului 2008. Cei prezenti vor avea ocazia sa afle primii care sunt tendintele in comunicare si business pentru anul urmator, prilej excelent pentru profesionistii din marketing si mediul de afaceri local si international de a dezbate oportunitatile pe care noile mijloace de comunicare le deschid companiilor de pe piata. Evenimentul este sponsorizat de Beko.

In cadrul Inspire 2009 va avea lor o sesiune inedita, o dezbatere intitulata Marketing Arena, in care 10 profesionisti in advertising vor avea la dispozitie numai 10 minute pentru a prezenta o idee o idee personala privitoare la tendintele care se prefigureaza in comunicare. Un juriu format din profesionisti in marketing vor juriza ideile iar participantii vor alege, in final, ideea de marketing a anului urmator.

Prima zi, 26 noiembrie, va fi dedicata explorarii noilor tendinte in marketing si business care se prefigureaza la finele anului 2008. Aceasta va consta in 3 conferinte sustinute de vorbitori de renume, practicieni cu experienta in industria comunicarii, urmate de Marketing Arena.

Cea de-a doua zi, 27 noiembrie, va include seminarii aplicate sustinute de invitati de marca din marketing & business.

In cadrul Inspire 2009 se desfasoara un concurs dedicat special studentilor. Acestia trebuie sa redacteze un eseu pe tema What does inspiration mean in business today? Termenul limita de inscriere in concurs este 20 noiembrie.

Pentru mai multe detalii despre eveniment puteti accesa www.inspire2009.ro.

Branded