Start: 2009-01-26
End: 2009-02-01
In aceasta prima etapa, a nominalizarilor, IQads propune, pe forumul IQads, un shortlist de nominalizari, pe care membrii comunitatii il pot completa cu propuneri, intre 26 ianuarie si 1 februarie. In cazul in care vor exista propuneri care sa stranga un numar suficient de sustinatori, acestea vor fi adaugate shorlistului propus intial, format din 30 de reclame.
Dupa aceasta etapa a nominalizarilor, va urma etapa finala, a votarii, in care lista finala din fiecare categorie a Festivalului va putea fi votata, pe BestAds.ro, in perioada 2 - 22 februarie.
Cele 14 agentii care au creat cele 30 de lucrari shortlistate la BestAds sunt: Next Advertising, cu 6 lucrari aflate pe shortlist pana in prezent, Leo Burnett si McCann-Erickson, cu 4 lucrari, Publicis, cu 3, Ogilvy si Papaya, cu 2, alaturi de 23 Communications Ideas, CAP si NextCap, GMP, Graffiti BBDO, Grey, Headvertising, Odyssey si Propaganda, cu cate 1 lucrare finalista.
Vedeti si: rezultatele editiilor anterioare BestAds

















