Retail Business - Build on Hard Facts

Start: 2009-02-18
End: 2009-02-18

Unde: Radisson SAS Hotel Bucuresti, Sala Atlas 2
Cand: 18 februarie 2009, 08.30 - 16.30

Revista Magazinul Progresiv impreuna cu theCONSULTANTS aduc pentru prima data in Romania doi consultanti de renume mondial in Retail si Servicii: Brad Worthley si Veronica B. Karlsson. Cei doi invitati vor prezenta studii de caz internationale si solutii pentru afaceri de retail in cadrul seminarului cu caracter practic Retail Business - Build on Hard Facts ce va avea loc in data de 18 februarie 2009, la Hotel Radisson SAS, Bucuresti.

Brad Worthley (www.bradworthley.com)
Cu 35 ani de experienta in management, Brad a sprijinit peste 100 de corporatii sa-si atinga obiectivele si a instruit peste un million de angajati ai acestora pentru a obtine succesul in Retail si Servicii.

De expertiza lui Brad Worthley au beneficiat unele din cele mai prestigioase firme din lume, dintr-o diversitate de industrii si domenii, de la Mc Donalds la Louis Vuitton, Bank of America, Money Tree, firme care reprezinta standardul in domeniul lor de activitate.

Prin FocusCoaching, Brad este permanent in contact telefonic cu manageri din intreaga lume, afland despre problemele lor si sprijinindu-i sa gaseasca solutii viabile pentru acestea. In retail si servicii, daca ceva se intampla pe oricare continent, Brad va sti despre asta de la sursa: managerii care se confrunta direct cu acel lucru.

Brad e un vorbitor de exceptie. El e expertul care sustine lucrul cu fapte certe, o abordare pragmatica si eficace. El consiliaza firmele cum sa construiasca pe un teren ferm loialitatea clientilor si a angajatilor, si sa o faca durabila.

Ca lector, trainer si consilier de afaceri de renume mondial, Brad primeste cele mai bune calificative la orice eveniment, deoarece continutul conferintelor lui e inovator, incredibil de puternic si valorificat cu pasiune! E renumit pentru entuziasmul si umorul lui, care potenteaza retentia informatiei. Prezentarile lui sunt adesea numite 'show-uri' si trezesc dorinta de a repeta experienta!

Brad este autorul bestseller-ului "The ULTIMATE guide to Exceeding Customer Expectations" si co-autor alaturi de Ken Blanchard al bestseller-ului "Speaking of Success". A facut echipa cu alte nume celebre, ca Zig Ziglar si Tom Hopkins, la elaborarea unor 'manuale' de referinta pentru Managementul Serviciilor. Este creatorul metodei inovative "FocusCoaching", o unealta pentru cresterea controlata a performantei echipelor.

Veronica B. Karlsson (www.betterbusiness.se)
Veronica Boxberg Karlsson are o experienta de peste 25 de ani in managementul serviciilor. In paralel, a dezvoltat o experienta de nepretuit in evaluarea performantei prin mystery-shopping si cercetare inrudita, devenind una din referintele mondiale ale domeniului.

Compania Veronicai Better Business World Wide www.betterbusiness.se este un furnizor profesionist de servicii de Mystery Shopping din 1995 si este fondator al MSPA Europa (Asociatia de Mystery Shopping). De asemenea, Veronica a dezvoltat BAFF ONLINE o aplicatie online pentru raportarea si analiza rezultatelor de Mystery Shopping in timp real si intr-un numar nelimitat de limbi.

In ianuarie 2009, Veronica a fost aleasa Presedinte al Consiliului Mondial MSPA www.mysteryshop.org , ca o recunoastere a valorii ei exceptionale ca expert consultant si manager in domeniul serviciilor. Veronica a primit si numeroase premii de-a lungul timpului, dintre care MSPA Hall of Fame in 2005 si Compania Anului in Vallentuna in 2007 si premiul regelui Suediei Gazelle 2008.
Veronica este co-autor la cateva carti despre Mystery Shopping
- "Measuring Management and The Moment of Truth"
- "Why we need Mystery Shopping"

Cei doi consultanti au contact zilnic cu afaceri de retail din toata lumea, cunosc problemele specifice si dezvolta solutii eficace pentru ele.

Taxa de participare:

Pentru inscrieri si plata pana la 1 februarie 2009
• 360 Euro + TVA / persoana
• 340 Euro + TVA / persoana pentru 3 sau mai multe persoane de la aceeasi companie
Pentru inscrieri si plata in perioada 1 - 18 februarie 2009
• 390 Euro + TVA / persoana
• 370 Euro + TVA / persoana pentru 3 sau mai multe persoane de la aceeasi companie

Taxa de participare acopera un pachet complet de servicii:
• participarea la eveniment
• traducerea simultana a prezentarilor: engleza-romana, romana-engleza
• pranz, pauza de cafea
• mapa evenimentului
• CADOU cartea "Measuring Management and The Moment of Truth" scrisa de Veronica Karlsson (in valoare de 50 euro)


Branded