Start: 2009-05-04
End: 2009-05-09
Unde: Orange Concept Store
Impact Marketing School, organizat de asociatia studenteasca Voluntari pentru Idei si Proiecte (VIP), se va desfasura intre 4 si 9 mai in Bucuresti. Termenul de aplicare pentru proiect este 27 aprilie 2009. Compania partenera din acest an este Fabryo, producator de vopsele, prin brand-ul Savana.
Impact Marketing School este un proiect cu traditie, fiind prima scoala de marketing la nivel national, iar anul acesta ajunge la cea de-a VIII- a editie. Se adreseaza studentilor si masteranzilor pasionati de marketing si le propune acestora confruntarea cu situatii concrete din cadrul companiilor. Structurat sub forma workshop-urilor si training-urilor, studentii vor rezolva studii de caz reale, urmand ca in final sa realizeze o campanie de marketing pentru Savana.
Aplicarea la proiect se face pe baza unui formular si a unui eseu pe probleme de marketing. Dintre aplicanti vor fi selectati, in urma unui interviu individual, cei 25 de participanti.
VIP este o organizatie non-guvernamentala, non-profit, bazata pe voluntariat si alcatuita exclusiv din studenti. De 10 ani organizam anual peste 10 programe si proiecte de dezvoltare personala pentru studentii si masteranzii din Romania, programe sustinute de companii, mass-media si statul roman.

















