Start: 2009-08-31
End: 2009-09-06
Unde: Terasa La Motoare, din Teatrul National Bucuresti
ADfel - singurul eveniment autohton dedicat publicitatii neconventionale, organizat de IQads si 24-FUN, revine intre 31 august si 6 septembrie pe terasa La Motoare, din Teatrul National Bucuresti.
Concursul de parodii Grand Spoof, Atelierele ADfel si expozitia de creatii neconventionale locale si internationale ADfel Galleries sunt doar cateva din happening-urile celei de-a patra editii.
Dupa nu mai putin de peste 120 de idei de publicitate neconventionala implementate in cadrul editiilor trecute, ADfel aduce in prim plan, ca in fiecare an, gandirea alternativa si metodele neconventionale prin care brandurile pot interactiona cu tinerii, vazuti si altfel decat un simplu "public tinta".
Festivalul va gazdui timp de 7 zile mai multe activitati care incearca sa demonstreze ca publicitatea inovatoare poate deveni atat un instrument de marketing relevant, cat si o forma de cultura populara si divertisment. Astfel, cei prezenti pe terasa La Motoare vor putea admira executiile neconventionale ale partenerilor festivalului, fie branduri comerciale, fie branduri apartinand unor institutii culturale sau ONG-uri.
La capitolul sectiuni populare, ADfel redeschide concursul de parodii dupa reclame celebre Grand Spoof, aflat la cea de-a treia editie, si Atelierele ADfel, un program complex de training si workshop-uri prin intermediul caruia studentii vor avea ocazia sa interactioneze cu o serie de specialisti in marketing si publicitate si sa invete sa genereze, strategic si creativ, idei neconventionale pentru campanii de advertising.
Elementul de noutate din programul festivalului il constituie expozitia ADfel Galleries care va include anul acesta atat creatii neconventionale realizate de agentii de publicitate locale, cat si unele dintre cele mai premiate lucrari internationale.

















