Think Strategy Editia a V-a

Start: 2010-03-22
End: 2010-04-02

Cand: 22 martie - 2 aprilie 2010

Pentru ca tot a inceput luna martie cu AdRev, cel mai cunoscut eveniment pentru studentii pasionati de publicitate, ADVICE Students continua seria proiectelor de traditie si organizeza in perioada 22 martie - 2 aprilie cea de-a cincea editie a scolii de strategie Think Strategy. Si pentru ca 2010 este anul micilor schimbari in ceea ce priveste proiectele marca ADVICE, scoala noastra de strategie a avut parte de cateva modificari referitoare la tema. Daca pana acum evenimentul era unul de strategie aplicata in business, anul acesta Think Strategy isi propune sa le ofere pasionatilor de publicitate o imagine simpla, dar cat mai clara asupra strategic planning-ului. In realizarea proiectului ne bucuram de sprijinul partenerilor nostri, Coca Cola Hellenic si JTI Romania.

Pentru a mentine starnit interesul celor 24 de participanti pe parcursul celor doua saptamani, ei sunt antrenati intr-o "misiune" - drumul de la brief la campania de succes si apoi la evaluarea post-campanie. In prima saptamana, instructajul este facut de specialisti intr-ale "planuitului" in advertising, astfel incat studentii sa inteleaga cat mai bine procesul strategic. Pentru a avea suficient timp sa isi puna in aplicare cele mai bune idei, in cea de-a doua saptamana participantii vor avea parte de cate un workshop in fiecare zi, de luni pana miercuri, urmand ca joi echipele formate sa isi puna la punct ultimele detalii pentru prezentarea de vineri.

Program:

Saptamana 1

Luni, 22 Martie - Greeting day - Tower, this is TSY 5

Marti, 23 Martie - Overview Day - Are we ready to launch? Over
Workshop 1 - Start the engines!
Workshop 2 - Prepare for take off!

Miercuri, 24 Martie - riefing Day - 3... 2... 1... Launch!
Workshop 1 - Mayday mayday: Brief to Agency. Brief to Agency
Workshop 2 - Market, did you reach target?

Joi, 25 Martie - Research Day - "Research is creating new knowledge" (Neil Armstrong)
Workshop 1 - Quantitative research
Workshop 2 - Qualitative research

Vineri, 26 Martie - Creative Day - "I looked and looked, but I didn't see God" (Yuri Gagarin)
Workshop 1 - Understanding an idea
Workshop 2 - Be careful! Brainstorm ahead!

Saptamana 2

Luni, 29 Martie - Branding Day - Do you copy?
Workshop - Brand experience. Roger that

Marti, 30 Martie - Evaluation Day - Check the engines!
Workshop - When to abort mission?

Miercuri, 31 Martie - Presentation Day - Mission accomplished
Workshop - Report to mother ship

Vineri, 2 Aprilie - Judgement Day - Huston, we have a problem!

Branded