Marketing360, editia a III-a

Start: 2010-06-15
End: 2010-06-16

Cand:15-16 iunie 2010
Unde: Crowne Plaza Hotel

Eveniment de 2 zile care ofera o abordare unica, de 360 grade, a chestiunilor de marketing:
• Ce se intampla pe piata
• Ce functioneaza in marketing si comunicare
• Ce urmeaza in media si in evolutia consumatorului
• Ce ar trebui sa faci pentru a atinge succesul si eficienta in campanii.

Va reuni specialisti internationali si locali - oameni de marketing, advertising, online si research - care vor discuta despre noile perspective si oportunitati care pot aduce valoare in politicile de marketing ale companiilor in conditiile cresterii fara precedent a interesului fata de digital marketing.

15 iunie - conferinte si dezbateri despre strategii si tehnici alternative de promovare si branding, tactici de intrare a companiilor pe teritoriul 2.0 si de activare a consumatorului (devenit) digital, dar si solutii salvatoare in cazul greselilor care apar frecvent in procesul de marketing.

16 iunie - 2 workshopuri intensive: DIGITAL MASTERS: ONLINE MARKETING 101 si INSIGHTS: MARKETING TO WOMEN.

Inedit: In cadrul evenimentului, pe 15 iunie, va avea loc cea de-a 9-a editie a concursului Cannes Predictions. Organizata de Evensys si Leo Burnett, competitia este deschisa tuturor celor care vor sa-si testeze talentul si intuitia in a sesiza executiile cu cele mai mari sanse de a castiga la festivalul de publicitate Cannes Lions.

Branded