Axe 3 - Crashes

Mihai Ene, Copywriter Leo Burnett

Un truc de marketing menit sa impinga nu un produs de pe raft, ci doua, scurtand-le totdata si durata de viata, si o intreaga campanie misto care le-a luat mintile si ochii barbatilor, convingandu-i sa cumpere. Iar pe jurati sa premieze.

Spotul asta, ca alte cateva de pe la Axe, imi da o stare de yes can do. Habar n-am daca sunt wow sau nu, dar sunt simple si pline de adevar. Pe cuvant ca empatizez cu tipu de acolo. Chiar si numai din orgoliu masculin imi convine sa vad femei bune ciocnindu-se pentru a se transforma in si mai bune doar pentru mine. Amaratul care se da cu Axe si le subjuga pe pretioasele intangibile. Now this is modjo, baby! Bine produse si ciocnirile, de altfel. Un “what’s in it for me" atat de clar, evident si senzual ca nu am cuvinte.

O, da, mi-ar fi placut sa merg la filmari. Si imi mai plac scuterul si muzica. Minte de argentinian + mana de englez = the new Axe 3.

Si totusi baieti, Axe va da, dar nu va baga si-n traista.


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Client

Brand

An

2007

Companii

Branduri

Pozitii


Comentarii

Marius Andronic
acum 16 ani
Executia e desavarsita, femeile superbe, poate tipul putea sa fie putin mai urat :))
alin baraitaru
acum 16 ani
Nu stiu cum arata profilul barbatului din Romania. Dupa parerea mea, reclama nu are efect. Probabil ca e conceptia pe care mi-am facut-o despre produs. Parca e prea desteapta pentru un produs ieftin. Si totusi aici e paradoxul. Se potrivesc doar prin faptul ca prin istetimea reclamei compenseaza pentru valoarea produsului.


Branded


Related ads