Vincon Romania - Rose Verite

Rose Verite produsul lansat de Vincon Romania pe piata se adreseaza in special targetului feminin.

Vinul rose a inceput sa primeasca, in ultima vreme, o atentie deosebita, fiind pana nu demult ignorat atat de producatori cat si de consumatori. Identificand acest potential, Vincon Romania ne-a lansat aceasta provocare, de a gasi un concept de produs care sa cucereasca targetul feminin – avand libertatea de a alege sticla, numele, de a gandi designul etichetei.

Ne-am oprit la un nume unisex, al carui sens vine pe de o parte sa sublinieze calitatea produsului, iar pe de alta parte sa vorbeasca despre adevarurile ramase de descoperit prin puterea vinului.

In ceea ce priveste eticheta, am plecat de la modul de obtinere a vinului rose.

“Asa cum se stie, in cazul acestui vin, coaja strugurelui e cea care da culoare sucului, intensitatea culorii variaza in functie de perioada de expunere a cojilor de strugure in must. Am ales sa suprindem acest proces cu ajutorul pasarii flamingo – care se naste alba, capatand culoarea roz-somon datorita unei specii de creveti si alge pe care le consuma” marturiseste graphic designer-ul Alexandru Lazareanu.

Design-ul etichetei este minimalist, specific segmentului premium din care face produsul. Fontul ales pentru logotip este unul serifat, cu o linie moderna, feminina.

Conceptul produsului este definitivat prin alegerea unei hartii fine, satinate.



Agentie

Brand

An

2013

Tara


Branduri



Branded


Related ads