CONTEXT:
OftaMedical își propune să fie percepută nu doar ca o clinică oftalmologică performantă, ci și ca un spațiu uman, prietenos și relaxat. Campania „Vezi de ce e bine să vezi bine?” și-a dorit să îmbine obiectivul generării de lead-uri pentru serviciul de cataractă cu o abordare generală de awareness prin umor și creativitate.
Ideea Campaniei
Prin situații comice și exagerate, am vrut să subliniem într-un mod distractiv importanța sănătății vizuale. Campania a scos în evidență momente cotidiene incomode sau penibile generate de problemele de vedere, accentuând în mod amuzant și empatic necesitatea unui consult oftalmologic.
Concept Creativ
Am folosit umorul pentru a atrage atenția asupra importanței unei vederi clare, prezentând situații exagerate care ilustrează consecințele hilare ale unei vederi deficitare. Mesajul central „Vezi de ce e bine să vezi bine?” a devenit punctul central al comunicării creative, captând atenția publicului într-un mod neconvențional și amuzant.
Execuție
Campania a inclus un spot video principal optimizat pentru performance marketing pe platforma Meta, alături de testimoniale scurte ale pacienților mulțumiți. Am realizat multiple variante ale spotului, inclusiv o versiune principală de 30 de secunde și câteva variante scurte pentru ads, precum și testimoniale autentice și convingătoare.



















