Ad Relevance este un indicator care măsoară relevanța textului anunțului raportat la cuvintele cheie targetate.
Este important să incluzi în anunț cât mai multe cuvinte cheie targetate.
Acest indicator este unul dintre factorii care influentează Quality Score-ul unei campanii.
Fiecare cuvânt cheie targetat în campaniile Google Ads de Search are un scor de calitate format din mai mulți indicatori.
Creșterea acestui Quality Score și optimizarea campaniei duc către scăderea costului per click.
Cu cât scorul de calitate este mai mare, cu atât costul unui click este mai mic, iar campania devine mai performantă.







![[FIBRA#2 Jury] Jussi Pekkala (hasan & partners): When I was 10, I wanted to be a flight captain. But then I realised I was afraid of heights. Working in the creative industry is exactly the same](https://media.iqads.ro/2017/11/jussi-pekkala-8x81-cover-410.jpg)
![[Strategul si juniorii] Dimitris Tsoutsos (McCann Worldgroup Romania): Usually the ones who come from outside the industry add value to the agency](https://media.iqads.ro/2017/08/d-tsoutsos-head-of-strategy-mccann-bucharest1-cover-410.jpg)
![[FIBRA Jury] Bruno Luglio: Ideas that push social boundaries, save businesses or reinvent advertising altogether, those are the ones festivals should look closer for](https://media.iqads.ro/2016/02/02-fibraawards-cover-410.jpg)









