Termen mnemotehnic, format din initialele in limba engleza a elementelor de analiza utilizate in marketing planning: atuurile (forta) companiei, punctele slabe, oportunitatile si riscurile (amenintarile). Primii doi factori sunt factori interni de influenta, iar ceilalti doi sunt factori externi.



![[Creativitate & Tehnologie] Ximena Cilibiu: Va fi in permanenta nevoie de un strop de imperfectiune perfecta, umana, ca sa fie creata o opera de arta](https://media.iqads.ro/2022/06/197006841-10223193734765078-3177925424638850850-n-cover-410.jpg)

![[PR de muzeu] Alina Gheorghe si Mihai Dumitrache: Nu exista, din pacate, la fel ca in occident, "cultura" de a merge la muzeu. Nu avem vizitatori, pentru ca ei nu sunt formati](https://media.iqads.ro/2021/11/pjimage-1-cover-410.jpg)


![[Inspirație de criza] Lisa Guțu: Una dintre schimbările comportamentului oamenilor generate de pandemie ar fi descoperirea unor activități noi](https://media.iqads.ro/2020/05/lisa-gutu-cover-410.jpg)
![[Inspirație de criză] Mihai Avram, Enable: În lumea post-Covid19, vom avea o eficiență mai mare și o viață mai simplă](https://media.iqads.ro/2020/05/photo-mihai-avram-cover-410.jpg)
![[HOW TO] "Dă-mi banii tăi. Metodă de copywriting". Persuasiune în masă, dar unul câte unul](https://media.iqads.ro/2017/07/cover21-cover-410.jpg)

![[LIVE TEXT] Marketing Research Conference 2014: Digital research case studies for SMEs](https://media.iqads.ro/2014/06/imag7031-cover-410.jpg)












