A construi o marca in stadiul introductiv din ciclul de viata al produsului; instaurarea marcii presupune dezvoltarea unei retele de distributie eficace pentru produs si convingerea consumatorilor cu privire la cumpararea produsului. Vezi Introductory Stage of the Product Life Cycle (stadiul introductiv din ciclul de viata al produsului).
The building-up of a brand in the introductory stage of the product's life cycle; brand establishment involves developing an effective distribution network for the product and convincing consumers to buy it. See Introductory Stage of the Product Life Cycle.




![[Politice 2.0] Vlad Tăușance: În politică nu există adevăr suprem, există competiție între moduri de a vedea lumea](https://media.iqads.ro/2019/10/vv-cover-410.jpg)



![[IQ-ul creativ din publicitate] Dana Tocu: As vrea sa vad in publicitatea de la noi varianta Deadpool, care a fost decretat un “gamechanger”](https://media.iqads.ro/2016/03/dana1-2-cover-410.jpg)


![[AdStory] George Tannenbaum (R/GA): I love advertising. Not every day, but four days out of ten. Or maybe 12.](https://media.iqads.ro/2013/01/photo-large-24951-cover-410.jpg)









