Un muzeu al recunostintei si al gandurilor bune. Campania Bringo da microfonul consumatorilor si le raspunde direct, relaxat si uman

Un muzeu al recunostintei si al gandurilor bune. Campania Bringo da microfonul consumatorilor si le raspunde direct, relaxat si uman

Am stat in case anul acesta. Dar nu toti. Pentru a fi prudenti, pentru a respecta regulile impuse de pandemie, am avut nevoie de ceilalti. Iar unele servicii au devenit esentiale. Bringo a descoperit anul acesta o alta latura a consumatorilor, iar oamenii, la randul lor, au dezvoltat o alta relatie cu cei care le aduc acasa, in fiecare zi, tot ce au nevoie. Solidaritatea a fost cuvantul anului si am descoperit sensuri noi in 2020. Pentru a le multumi consumatorilor, la final de an, Bringo a lansat un muzeu special, dedicat lor.

Muzeul Bringo a pornit de la mesajele oamenilor de pe pagina Bringo si comunitatea stransa din jurul brandului, cu atat mai mult in acest an, cand relatia a devenit mai puternica. 

Bringo a devenit un serviciu indispensabil si a crescut mult si brusc, datorita clientilor si feedbackului lor.
Asa ca la final de an, cand am tras linie, a fost cumva firesc sa punem la loc de cinste toate aceste mesaje care ne-au format, care ne-au aratat ca eforturile noastre se vad si care ne-au bucurat every step of the way.

Mai multe despre Muzeul Bringo si cum a fost creata aceasta campanie povestestesc in randurile de mai jos Ivan Laketa, Marketing Manager Bringo, Alexandra Stan, Account Manager Next, Oana Banica Copywriter Next si Alexandru Tunaru, Head of Digital Next.

 

Cat e important e feedback-ul consumatorilor pentru Bringo

Ivan Laketa (Marketing Manager): Optimizam on a regular basis acest proces, astfel incat vocea consumatorului sa fie cunoscuta in intreaga organizatie. 

In baza feedbackului de la clienti am imbunatatit multe aspecte ale businessului: am introdus plata online, am lansat bringo.ro, am diversificat promotiile si am introdus parteneri noi in app, ne-am extins in 36 orase. Iar acest proces de responding to customer needs este ongoing si anul viitor vom face si mai multe. 

 

Cum vi s-a parut brieful Bringo

Alexandra Stan (Account Manager): Cred ca este un singur raspuns care se potriveste: depinde. In functie de stadiul in care eram in dezvoltarea lui, mi se parea ca e foarte simplu, foarte complex, ca il vom implementa intr-o saptamana, apoi am zis ca nu ne ajunge un an. Este un brief care s-a dezvoltat pe tot parcursul journey-ului sau si la care fiecare a contribuit cu cate ceva. Nu avea cum sa nu creasca sub ochii nostri.

Acum, aproape de final, as zice ca a fost un brief foarte misto si open, care ne-a lasat sa angrenam idei si sa le vedem cum se dezvolta, dar foarte challenging din fix aceleasi motive. Un brief care iti da tie, ca echipa, libertate totala, este un brief care cere o responsabilizare maxima.

Dar ne consideram norocosi sa lucram alaturi de Bringo. Mereu ne sustin sa venim cu idei indraznete, au o viziune foarte clara despre ce vrem cu totii sa obtinem si mereu ne ofera feedback relevant si foarte constructiv.

 

Insightul campaniei

Oana Banica (Copywriter): E o idee care s-a conturat de-a lungul timpului, in cativa ani de community management. Mesajele de pe pagina Bringo s-au diferentiat mereu de mesajele de pe alte pagini, a fost foarte usor pentru noi sa observam ca avem in jurul brandului o comunitate stransa, implicata si foarte vocala, care ne scrie o multime de lucruri valoroase.

Iar anul acesta relatia dintre brand si clienti a devenit si mai apropiata - Bringo a devenit un serviciu indispensabil si a crescut mult si brusc, datorita clientilor si feedbackului lor. Asa ca la final de an, cand am tras linie, a fost cumva firesc sa punem la loc de cinste toate aceste mesaje care ne-au format, care ne-au aratat ca eforturile noastre se vad si care ne-au bucurat every step of the way.

 

Doar good vibes

Oana Banica (Copywriter): Pentru ca vorbim despre sarbatorile de iarna, ne-am asumat ca vibeul campaniei trebuie sa fie pe pozitiv. Am evitat, cel putin pentru moment, sa scoatem in fata comentariile funny sau pe cele negative. Dupa tot acest rollercoaster de emotii din 2020, am vrut sa transmitem doar good vibes si sa incheiem intr-o nota vesela. 

 

Cea mai grea parte

Alexandru Tunaru (Head of Digital): Din punctul meu de vedere, cea mai grea parte a fost una executionala. Dezvoltand si strategia media pentru campanie, am incercat sa gasim un echilibru intre focusul creativ si obiectivele de performance. Adica sa construim videoul principal pe o structura si cu un ritm cat mai dinamice pentru a creste viewrate-ul, dar si sa cream diferite executii, specifice tacticilor de media (filmulete de app install, bannere etc.), declinate din video principal.

Oana Banica (Copywriter): Selectia comentariilor. Am avut un shortlist nu prea short si a fost greu sa decidem ce comentarii taiem si ce comentarii alegem pentru clipuri. N-am vrut sa dam impresia ca unele comentarii sunt mai pretioase decat altele, dar, din fericire, e un proiect care are potentialul de a continua mult, mult timp de acum incolo.

 

De la brief la executie

Alexandra Stan (Account Manager): Am primit brieful cu o saptamana inainte de decembrie si acum suntem aici, cu 2 episoade din Muzeul Bringo live. Cred totusi ca e genul de campanie a carei durata nu se masoara in zile de munca, ci in numarul de cani de cafea baute, cel de ore petrecute discutand pe Zoom cu colegii, cate ceaiuri fierbinti s-au baut la filmare, in cate seri trageau animalutele de noi sa mai inchidem laptopul si sa ne jucam si noi inca lucram la campanie.

Cred ca durata asta se masoara si in cat am ras alegand comentarii si citind VOurile scrise de Oana, copywriterul nostru, cat ne-am minunat ce frumos a pus Alexandra, artul care a lucrat pe campanie, review-urile in rama si se masoara si in cat de disponibila a fost Paula, responsabila de media, sa ne raspunda iar si iar la intrebari. Si poate e cazul sa reamintesc si numarul enorm de telefoane pe care i le-am dat lui Andrei, Creative Director, pe tot parcursul povestii.

 

Care este mesajul cu care vreti sa ramana oamenii dupa ce vad spoturile

Alexandru Tunaru (Head of Digital): In contextul pandemiei, serviciile de livrare au crescut foarte mult si, in incercarea de a raspunde cat mai rapid si cat mai multor cereri, a existat riscul sa iasa din dialogul cu consumatorii. Or Bringo a reusit sa isi pastreze dimensiunea personala, umana, mai ales datorita livratorilor. Si asta se poate vedea in comentariile si review-urile lasate de clienti pe Facebook, Instagram sau in app. Tocmai de asta, campania Bringo nu face decat sa dea microfonul consumatorilor si sa le raspunda cat mai direct, relaxat si uman.

 

Echipa

Echipa Bringo:
Ivan Laketa - Marketing Manager
Ioana Lucaci - Digital Marketing Specialist

Echipa agentiei Next Advertising:
Andrei Tripsa - Creative Director
Ioana Cabuz  - Client Service Director
Alexandru Tunaru - Head of Digital
Oana Banica - Copywriter
Alexandra Baciu - Art Director
Paula Prahoveanu - Online Media Manager
Alexandra Stan - Account Manager

Casa de productie:
Multi Media Est & Regizor: Radu Barbulescu

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Campanii

Sectiune



Branded


Related