![Agențiile și brandurile finaliste la Effie Romania 2022](https://media.iqads.ro/2022/06/effie-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Adina Nica
![Agențiile și brandurile finaliste la Effie Romania 2022](https://media.iqads.ro/2022/06/effie-cover-410.jpg)
![Internetics prezintă Juriul ediției cu numărul 21. Jury Chair: Hugo Veiga, Global Chief Creative Officer AKQA](https://media.iqads.ro/2021/10/hugoveiga-jurychairinternetics2021-cover-410.jpg)
Internetics prezintă Juriul ediției cu numărul 21. Jury Chair: Hugo Veiga, Global Chief Creative Officer AKQA
![Peste 200 de inscrieri in competitia Internetics 2020. Juriul Internetics 2020 reuneste peste 60 de specialisti in comunicarea digitala](https://media.iqads.ro/2020/09/internetics2020-cover-410.jpg)
Peste 200 de inscrieri in competitia Internetics 2020. Juriul Internetics 2020 reuneste peste 60 de specialisti in comunicarea digitala
![[Digital Trends] Adina Nica: Cred în human centric marketing și văd o evoluție în acest sens la specialiștii noștri](https://media.iqads.ro/2019/12/adina-nica-photo-cover-410.jpg)
[Digital Trends] Adina Nica: Cred în human centric marketing și văd o evoluție în acest sens la specialiștii noștri
![Lars Samuelsen, Chief Strategy Officer & Head of Digital la Grey Nordic, Jury Chair la Internetics 2019](https://media.iqads.ro/2019/10/lars-samuelsen-cover-410.jpg)
Lars Samuelsen, Chief Strategy Officer & Head of Digital la Grey Nordic, Jury Chair la Internetics 2019
![Adina Nica, de la debate-ul Effie: Ca un tablou bun, un case nu e final cand nu mai ai nimic de adaugat, ci cand nu mai e nimic de scos](https://media.iqads.ro/2018/06/adina-nica-cover-410.jpg)
Adina Nica, de la debate-ul Effie: Ca un tablou bun, un case nu e final cand nu mai ai nimic de adaugat, ci cand nu mai e nimic de scos
![Studiu Open-I Research: Doar 16% dintre adolescenti vor sa emigreze, majoritatea si-ar dori sa contribuie la schimbarea in bine a societatii romanesti](https://media.iqads.ro/2016/03/577160-311052092336306-1667578772-n-cover-800-cover-410.jpg)
Studiu Open-I Research: Doar 16% dintre adolescenti vor sa emigreze, majoritatea si-ar dori sa contribuie la schimbarea in bine a societatii romanesti
![Studiu Open-I: Relatia deficitara cu parintii si influenta grupului - strans legate de consumul de tutun si droguri la adolescenti](https://media.iqads.ro/2016/01/statistici-ingrijoratoare-despre-adolescentii-romani-consuma-alcool-tutun-sau-droguri-de-la-varste-260223-cover-410.jpg)
Studiu Open-I: Relatia deficitara cu parintii si influenta grupului - strans legate de consumul de tutun si droguri la adolescenti
![Studiu Open-I despre diaspora romaneasca: 62% dintre romanii emigrati isi doresc sa investeasca in Romania](https://media.iqads.ro/2015/12/577160-311052092336306-1667578772-n-cover-410.jpg)
Studiu Open-I despre diaspora romaneasca: 62% dintre romanii emigrati isi doresc sa investeasca in Romania
![Marketing Research 2012: online si offline research, trenduri, comportamente de consum, instrumente de cercetare](https://media.iqads.ro/2012/06/photo-large-23601-cover-410.jpg)
Marketing Research 2012: online si offline research, trenduri, comportamente de consum, instrumente de cercetare
![[Marketing Research 2012] Key consumer trends: provocari pentru identificarea si adresarea noilor tipuri de consumatori](https://media.iqads.ro/2012/06/photo-large-23554-cover-410.jpg)
[Marketing Research 2012] Key consumer trends: provocari pentru identificarea si adresarea noilor tipuri de consumatori
![Marketing Research 2012: despre noile tipologii de consumatori, importanta research-ului in studiile shopper si research-ul online](https://media.iqads.ro/2012/06/photo-large-23421-cover-410.jpg)
Marketing Research 2012: despre noile tipologii de consumatori, importanta research-ului in studiile shopper si research-ul online
![[SMARK KnowHow: Marketing Research 2011] Metode inovatoare de cercetare: rafturi virtuale, asocierea brandurilor cu imagini si neurostiinta](https://media.iqads.ro/2011/06/photo-large-14440-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Marketing Research 2011] Metode inovatoare de cercetare: rafturi virtuale, asocierea brandurilor cu imagini si neurostiinta
![[SMARK KnowHow: Marketing Research 2011] Metode inovatoare de cercetare: rafturi virtuale, asocierea brandurilor cu imagini si neurostiinta](https://www.iqads.ro/res/iqads/placeholders/article.png)
[SMARK KnowHow: Marketing Research 2011] Metode inovatoare de cercetare: rafturi virtuale, asocierea brandurilor cu imagini si neurostiinta
![Maine incepe SMARK KnowHow: Marketing Research 2011, cel mai mare eveniment al anului despre industria cercetarii de piata](https://www.iqads.ro/res/iqads/placeholders/article.png)